Zaloge s poudarkom na predstavitvi predpisov na področju vodenja zalog

z davčno svetovalko Biserko Šubelj

 

 

Komu je izobraževanje namenjeno?

 

Seminar je namenjen vsem, ki se pri svojem delu srečujete z nabavo materiala, nabavo osnovnih sredstev, zalogo......

 

Vsebina

 

OBVEZNI dokumenti, ki spremljajo blago 

  • Kdaj podjetje prepozna strošek, kdaj sredstvo in kdaj odhodek?
  • Razlika med računovodskih stroškom in davčnim odhodkom
  • Primer: Kaj in kdaj bi bil, pri npr. mizarski dejavnosti, strošek materiala, strošek pomožnega materiala
  • in zaloga materiala?
  • Kdaj določiti poslovni dogodek:
  • kot stroške drobnega inventarja in kdaj kot drobni inventar?
  • kot potrošni material in kdaj kot zalogo?
  • kot strošek vzdrževanja in kdaj kot investicijo?
  • kot zalogo in kdaj kot osnovno sredstvo?
  • V katerem primeru se material lahko šteje kot drobni inventar?
  • Razlika med kratkoročno odloženimi stroški in vnaprej vračunanimi stroški

 

Prikaz v programu Birokrat:

  • Šifranti:
    • Prodajni artikli / Nabavni artikli
    • Sestava
    • Najpogostejše napake pri izdelavi šifrantov
  • Vnos:
    • Prevzema
    • Zaključnice
    • Odpisa
    • Prodaje
  • Obračun zalog:
    • Usklajevanje in odpravljanje napak pri obračunu zalog
    • Povzetek evidenc
  • Priprava na fizično inventuro:
    • vnos fizične inventure,
    • obračun zalog,
    • Iskanje napak in razlaga, zakaj prihaja do njih
    • Popravki zaloge zaradi napačnih vnosov,
    • Usklajevanje zaloge s fizično inventuro.
  • Prikaz dela s programom Birokrat
  • Glavna knjiga in pravilno kontiranje zalog
  • Vprašanja / odgovori

 

Predavateljica

 

Biserka Šubelj,univ.dipl.ekon., davčna svetovalka, z licenco pri Zbornici davčnih svetovalcev Slovenije. Avtorica več člankov strokovne literature. Avtorica 10-ih video seminarjev na temo računovodstva in podjetništva. V letu 2012 si je pridobila naziv potrjena članica v komisiji za potrjevanje poklicne kvalifikacije za računovodja/knjigovodja in v letu 2013 pedagoško androgoško izobrazbo za predavanje odraslim.

 

 

Termin

 

 2. Zaloge - Petek 19.4.2019 ob 10h

 

 

Cena

Cena enega izobraževanja:

130 eur + ddv = 158,76 eur, SKLIC: xxxx

 

 

1. Osnove računovodstva + e-predavanje: 130 eur + ddv = 158,76 eur, SKLIC: 1004

2. Zaloge - 130 eur + ddv = 158,76 eur, SKLIC: 1904

3. Kako obračunati davek na dodano vrednost s programom Birokrat - 130 eur + ddv = 158,76 eur, SKLIC: 1005

4. Plače, honorarji in elektronsko plačevanje s programom Birokrat - 130 eur + ddv = 158,76 eur, SKLIC: 2405

5. Kako voditi glavno knjigo s programom Birokrat - 5 ur - 130 eur + ddv = 158,76 eur, SKLIC: 0706

 

 

Paketna izbira:

 

 

5 izobraževanj  - 80€ / na izobraževanje + darilo (Redna cena 650 eur + ddv, upoštevan 38% popust): 400 eur + ddv = 488,00 eur , SKLIC: 5555

4 izobraževanja - 90€ / na izobraževanje (Redna cena 520 eur + ddv, upoštevan 38% popust): 360 eur + ddv = 439,20 eur , SKLIC: 4444

3 izobraževanja - 100€ / na izobraževanje (Redna cena 390 eur + ddv, upoštevan 23% popust): 300 eur + ddv = 366,00 eur , SKLIC: 3333

2 izobraževanji  - 120€ / na izobraževanje (Redna cena 260 eur + ddv, upoštevan 7% popust): 240 eur + ddv = 292,80 eur , SKLIC: 2222

1 izobraževanje - 130€ / na izobraževanje

 

Za udeležbo na vseh 5 izobraževanjih prejmete kar 38% popust!

 

Vseh 5 izobraževanj skupaj (upoštevan 38% popust): 400 eur +ddv = 488,00 eur , SKLIC: 5555

 

Za prijavo več oseb iz istega podjetja, prejmete še 10% dodatnega popusta. 

 

 

Prijava oz. naročilo

 

Pred nakupom nas prosim pokličite na 01 5 300 200 ali pišite na email luka.glen@birokrat.si, da preverimo razpoložljivost mest posameznih izobraževanj.

 

1.PONUDBA - Izberite celotno izobraževanje vseh 5 izobraževanj + Darilo v vrednosti 50€
AKCIJSKA CENA (Redna cena 650 eur + ddv, upoštevan 38% popust): 400 eur + ddv = 488,00 eur , SKLIC: 5555
 
 
2. PONUDBA - Izberite 4 izobraževanja po vaši izbiri
AKCIJSKA CENA (Redna cena 520 eur + ddv, upoštevan 38% popust): 360 eur + ddv = 439,20 eur , SKLIC: 4444

 

 

Nakup potrdite s plačilom na TRR: 

SI56 6100 0000 6472 090 (Delavska hranilnica d.d. Ljubljana)

SKLIC:  vaša davčna številka -  xxxx (5555 - Ponudba 1, 4444 - Ponudba 2)

BIROKRAT IT, računalniško svetovanje d.o.o., Dunajska cesta 191, 1000 Ljubljana

 

 

Lokacija

 

Seminar bo potekal v prostorih podjetja Metaja d.o.o., Trgovsko poslovni center Dravlje, Ulica Bratov Babnik 10 , Ljubljana, (I.nadstropje, nad papirnico) 

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih