1. Seminar: E-ARHIVIRANJE poslovnih, raunovodskih in davčnih dokumentacij

 

Ob zaključku leta smo pripravili tri seminarje, na katerih boste izvedeli :

  1. Kako elektronsko arhivirati poslovno, računovodsko, in davčno dokumentacijo, kar postaja vsako leto bolj bolj aktualno. Sklic:2111
  2. Kako se pripraviti na zaključni račun. Sklic:1212
  3. Potrebne kontrole in iskanje napak ob zaključku leta s programom Birokrat (za vse, ki program Birokrat uporabljate za samostojno vodenje poslovanja/računovodstva). Sklic:1912

 

NOV DODATEN SEMINAR: Pripravite se na NOVOSTI v letu 2018. SKLIC:2112

 

Termini in cene so objavljene na spodnjem delu teksta.

 

Vljudno vabljeni!

 

Komu je seminar namenjen?

 

Seminar je namenjen vsem odgovornim v podjetju, kateri se zavedajo, da je poleg kvalitete organiziranja in varnosti arhiviranja,  potrebno zadostiti zakonskim zahtevam o rokih in načinu arhiviranja.

 

VSEBINA:

 

Vsi ločimo in poznamo navadno (klasično) arhiviranje, ter elektronsko vendar boste na našem kratkem srečanju pridobili še vse potrebne informacije o tem:

  • Na kaj je treba biti pozoren ko računovodsko davčno dokumentacijo pričnete arhivirati elektronsko (E arhiviranje)?

  • Pravila glede arhiviranje plačilnih list, pogodb o zaposlitvi, REK obrazcev in drugih podobnih dokumentov

  • Kako dolgo arhivirati dokumente kot so izdani računi, prejeti računi, bančni izpiski, DDV-O obrazci, Poročila Banki Slovenije (BST; SKV (KRD); SN...itd), M4 obrazci...itd

  • Ali je tiskana oblika ustrezna za arhiviranje npr. REK OBRAZCEV; Letnih poročilih (Bilanca stanja Izkaz poslovnega izida...), M4 obrazcev...

  • Kaj pravijo računovodsko davčni predpisi glede arhiviranja in kaj glede elektronskega arhiviranja?

  • Ali nas E- računi, REK obrazci, DDV-O obračuni..itd obvezujejo v E-arhiviranje?

  • Kdaj je treba pričeti z E-arhiviranjem?

  • Kaj sploh pomeni ELEKTRONSKA OBLIKA ARHIVIRANJA (E-ARHIV)?

  • Ali je shranjevanje v računalniku v mapicah ustrezna oblika E-Arhiviranja ?

  • Ali je arhiviranje (shranjevanje) v OBLAKU ustrezno, glede na zakonodajo, ki določa pravila arhiviranja?

  • Ali je PDF in JPG oblika ustrezna elektronska oblika arhiviranja?

  • Kaj naj vsebujejo notranji akti o elektronskem arhiviranju računovodske dokumentacije?

     

KDAJ bo seminar?

 

Torek 21.11.2017 pričetek ob 12.00 uri in zaključek ob 15.00 uri.

 

Predavateljica:

 

Z nami bo izvrstna strokovnjakinja s tega področja gospa Biserka Šubelj, članica Zbornice davčnih svetovalcev Slovenije, strokovna predavateljica iz področja davkov in računovodstva.

 

KJE se bo seminar izvajal?

 

Lokacija seminarja je v prostorih TPC Dravlje, Metaja d.o.o., Ul. bratov Babnik 10, Ljubljana

( 1. nadstropje nad papirnico)

 

TERMIN SEMINARJA: 21.11.2017 – torek

 

ČAS TRAJANJA: od 12h – 15h (3ure)

 

CENA in prijave:

 

a. Cena za udeležbo na enem seminarju: 120 eur+ddv (146,40 eur). Za uporabnike, ki imajo sklenjeno vzdrževalno/svetovalno pogodbo je cena 100 eur+ddv(122 eur).

 

b. Cena za udeležbo na dveh seminarjih: 200 eur+ddv (244 eur). Za uporabnike, ki imajo sklenjeno vzdrževalno/svetovalno pogodbo je cena 180 eur+ddv(219,60 eur).

 

c. Cena za udeležbo na treh seminarjih: 270 eur+ddv (329,40 eur). Za uporabnike, ki imajo sklenjeno vzdrževalno/svetovalno pogodbo je cena 240 eur+ddv(292,80 eur).

 

Stranke s sklenjeno pogodbo ali veljavnimi nadgradnjami lahko udeležbo potrdijo na mail  info@birokrat.si (zaradi priprave gradiva)

 

Udeležbo potrdite s plačilom kotizacije ali s prijavo na e-mail.
Plačilo na TRR DH: IBAN SI56 6100 0000 6472 090 sklic:  2. Seminar: Sklic:1212, 3. Seminar: Sklic:1912, 4. seminar: Sklic:2112
Birokrat IT d.o.o., Dunajska 191, 1000 Ljubljana

 

Lokacija seminarja:

 

Metaja d.o.o., Ulica bratov Babnik 10, 1000 Ljubljana – TPC Dravlje, SI87528908
( 1. nadstropje nad papirnico)

 

Najmanjše število udeležencev 5 , največje 25. Prijave sprejemamo do zapolnitve mest.

 

Če potrebujete dodatne informacije lahko pokličete: 01 53 00 200 (kontakt Boštjan Juvančič).

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih