1. Seminar: E-ARHIVIRANJE poslovnih, raunovodskih in davčnih dokumentacij
Ob zaključku leta smo pripravili tri seminarje, na katerih boste izvedeli :
- Kako elektronsko arhivirati poslovno, računovodsko, in davčno dokumentacijo, kar postaja vsako leto bolj bolj aktualno. Sklic:2111
- Kako se pripraviti na zaključni račun. Sklic:1212
- Potrebne kontrole in iskanje napak ob zaključku leta s programom Birokrat (za vse, ki program Birokrat uporabljate za samostojno vodenje poslovanja/računovodstva). Sklic:1912
NOV DODATEN SEMINAR: Pripravite se na NOVOSTI v letu 2018. SKLIC:2112
Termini in cene so objavljene na spodnjem delu teksta.
Vljudno vabljeni!
Komu je seminar namenjen?
Seminar je namenjen vsem odgovornim v podjetju, kateri se zavedajo, da je poleg kvalitete organiziranja in varnosti arhiviranja, potrebno zadostiti zakonskim zahtevam o rokih in načinu arhiviranja.
VSEBINA:
Vsi ločimo in poznamo navadno (klasično) arhiviranje, ter elektronsko vendar boste na našem kratkem srečanju pridobili še vse potrebne informacije o tem:
-
Na kaj je treba biti pozoren ko računovodsko davčno dokumentacijo pričnete arhivirati elektronsko (E arhiviranje)?
-
Pravila glede arhiviranje plačilnih list, pogodb o zaposlitvi, REK obrazcev in drugih podobnih dokumentov
-
Kako dolgo arhivirati dokumente kot so izdani računi, prejeti računi, bančni izpiski, DDV-O obrazci, Poročila Banki Slovenije (BST; SKV (KRD); SN...itd), M4 obrazci...itd
-
Ali je tiskana oblika ustrezna za arhiviranje npr. REK OBRAZCEV; Letnih poročilih (Bilanca stanja Izkaz poslovnega izida...), M4 obrazcev...
-
Kaj pravijo računovodsko davčni predpisi glede arhiviranja in kaj glede elektronskega arhiviranja?
-
Ali nas E- računi, REK obrazci, DDV-O obračuni..itd obvezujejo v E-arhiviranje?
-
Kdaj je treba pričeti z E-arhiviranjem?
-
Kaj sploh pomeni ELEKTRONSKA OBLIKA ARHIVIRANJA (E-ARHIV)?
-
Ali je shranjevanje v računalniku v mapicah ustrezna oblika E-Arhiviranja ?
-
Ali je arhiviranje (shranjevanje) v OBLAKU ustrezno, glede na zakonodajo, ki določa pravila arhiviranja?
-
Ali je PDF in JPG oblika ustrezna elektronska oblika arhiviranja?
-
Kaj naj vsebujejo notranji akti o elektronskem arhiviranju računovodske dokumentacije?
KDAJ bo seminar?
Torek 21.11.2017 pričetek ob 12.00 uri in zaključek ob 15.00 uri.
Predavateljica:
Z nami bo izvrstna strokovnjakinja s tega področja gospa Biserka Šubelj, članica Zbornice davčnih svetovalcev Slovenije, strokovna predavateljica iz področja davkov in računovodstva.
KJE se bo seminar izvajal?
Lokacija seminarja je v prostorih TPC Dravlje, Metaja d.o.o., Ul. bratov Babnik 10, Ljubljana
( 1. nadstropje nad papirnico)
TERMIN SEMINARJA: 21.11.2017 – torek
ČAS TRAJANJA: od 12h – 15h (3ure)
CENA in prijave:
a. Cena za udeležbo na enem seminarju: 120 eur+ddv (146,40 eur). Za uporabnike, ki imajo sklenjeno vzdrževalno/svetovalno pogodbo je cena 100 eur+ddv(122 eur).
b. Cena za udeležbo na dveh seminarjih: 200 eur+ddv (244 eur). Za uporabnike, ki imajo sklenjeno vzdrževalno/svetovalno pogodbo je cena 180 eur+ddv(219,60 eur).
c. Cena za udeležbo na treh seminarjih: 270 eur+ddv (329,40 eur). Za uporabnike, ki imajo sklenjeno vzdrževalno/svetovalno pogodbo je cena 240 eur+ddv(292,80 eur).
Stranke s sklenjeno pogodbo ali veljavnimi nadgradnjami lahko udeležbo potrdijo na mail info@birokrat.si (zaradi priprave gradiva)
Udeležbo potrdite s plačilom kotizacije ali s prijavo na e-mail.
Plačilo na TRR DH: IBAN SI56 6100 0000 6472 090 sklic: 2. Seminar: Sklic:1212, 3. Seminar: Sklic:1912, 4. seminar: Sklic:2112
Birokrat IT d.o.o., Dunajska 191, 1000 Ljubljana
Lokacija seminarja:
Metaja d.o.o., Ulica bratov Babnik 10, 1000 Ljubljana – TPC Dravlje, SI87528908
( 1. nadstropje nad papirnico)
Najmanjše število udeležencev 5 , največje 25. Prijave sprejemamo do zapolnitve mest.
Če potrebujete dodatne informacije lahko pokličete: 01 53 00 200 (kontakt Boštjan Juvančič).