Obračun zalog med letom

 

Namenjeno vsem uporabnikom, ki v programu Birokrat vodijo materialno skladiščno poslovanje in potrebujejo pomoč pri obračunu zalog.

 

Ker bo za nami prva polovica leta, vam priporočamo, da naredite medletni obračun zaloge, po želji tudi fizično inventuro. Ne čakajte na december oz. novo leto. Takrat je težje ugotoviti, zakaj je npr. v začetku leta prišlo do napak - morebiti zaradi napačnih vnosov nabavnih artiklov (sestava - razknjiževanje), pri vnosu prevzemov, zaključnic, odpisov, ...Naredite obračun zaloge že med letom. Tako boste prepričani, da imate nastavljeno pravilno razknjiževanje, da pravilno vnašate dokumente. Poleg tega boste pa imeli konec leta veliko manj dela z usklajevanjem zalog.
 
Izdelavo obračuna zalog priporočamo vsak mesec. 

 

Obračun zalog

 - priprava na fizično inventuro,

 - vnos fizične inventure,

 - obračun zalog,

 - iskanje napak in razlaga, zakaj prihaja do njih

 - popravki zaloge zaradi napačnih vnosov,

 - usklajevanje zaloge s fizično inventuro.

 - vprašanja / odgovori

 

Termin

Trenutno ni razpisanega termina.

Lahko pa se dogovorimo za individualno srečanje - pišete na mail luka.glen@birokrat.si

 

Cena

60 eur + ddv (=73,20 eur) oz. koriščenje 75 minut podpore

 

Prijava

Prijavite se na e-naslov: luka.glen@birokrat.si

 

V primeru, da ne boste koristili minut, dokončno udeležbo potrdite s plačilom na TRR: 

SI56 6100 0000 6472 090 (Delavska hranilnica d.d. Ljubljana) SKLIC 2206

BIROKRAT IT, računalniško svetovanje d.o.o., Dunajska cesta 191, 1000 Ljubljana

 

Lokacija

Dunajska c. 191, Ljubljana - sejna soba v hotelu Birokrat. 

Najmanjše  število udeležencev za izvedbo izobraževanja je 3, največje 12, tako da pohitite s prijavami.

 

Izjave uporabnikov

Preberite si, kaj o nas menijo uporabniki programskih paketov Birokrat

www.birokrat.si/izjave-uporabnikov