t.  01 / 5 300 200  e. info@birokrat.si

Cenik storitev

 

Vse cene spodaj so v eur in brez 22% ddv!

 

Brezplačne so spodnje storitve

 - 3 mesece telefonske podpore v delovnem času (pon -pet | 8:30 – 16:00, izjema prazniki) od dneva nakupa programa
 - 6 mesecev pomoči po e-pošti od dneva nakupa programa.

 - izobraževanja tako za nove kot tudi za obstoječe uporabnike v redno razpisanih terminih v prostorih hotela Birokrat v Ljubljani:
          - Uvodni tečaj
          - Nadaljevalni tečaj
          - POS tečaj

 - Odprave nepravilnosti v izvornem delovanju programov Birokrat v primeru veljavnih posodobitev programa.

 

Vzdrževalna pogodba

Je najcenejša in preprostejša oblika podpore na navadni telefonski liniji. Z vzdrževalno pogodbo si zagotovite prednostno obravnavo pri reševanju vaših težav ter stalnega tehnika, ki bo skrbel za vaš program. Prednosti vzdrževalnih pogodb na tej povezavi.

 

Cena vzdrževanja se oblikuje na podlagi:
 - osnovne cene, ki vključuje posodobitve programa in vse ugodnosti, ki jih vključujejo posodobitve programa - cenik posodobitev na tej povezavi,
 - odzivnega časa,
 - obsega storitev telefonske pomoči preko internetne povezave, ki jih imate zakupljene v okviru vzdrževalne pogodbe:
          - 15 minut 9,90 EUR  / mesečno
          - 30 minut 17,00 EUR  / mesečno
          - 60 minut 29,00 EUR  / mesečno

 

Obseg storitev (število ur uporabniške pomoči, število in dolžino mesečnih obiskov), ki jo želite imeti zakupljeno v okvir svetovalno - vzdrževalne pogodbe, izberete sami. Mesečno svetovalno - vzdrževalno pogodbo z vključenimi letnimi posodobitvami za program Birokrat lahko sklenete že za 16,48 EUR /mesec

.

Predplačana podpora

Zakup pomoči na navadni telefonski liniji. Za stranke, ki z nami nimate sklenjene vzdrževalne pogodbe, smo ustvarili nov, do uporabnika prijaznejši, predvsem pa cenejši način plačljive podpore klicev (v primerjavi z info linijo) preko navadne telefonske linije. Ta temelji na predplačani podpori. Več o zakupu predplačane podpore na tej povezavi.

 

Cena 1 ure predplačane podpore - dela tehnika na podpori:
 - Brez veljavnih posodobitev (nadgradnje) programa: 58,00 eur

 - V primeru veljavnih posodobitev (nadgradnje) programa  z vključenim 25% popustom: 43,50 eur

 

Info linija

Komercialna informacijska linija za podporo uporabnikom. Uporabnikom, ki z nami nimajo sklenjene vzdrževalne pogodbe ali zakupljene predplačane podpore, so omogočeni klici na plačljivo info linijo ne glede na to pri katerem stacionarnem ali mobilnem operaterju imajo telefonski priključek.
 
Cena minute klica na info linijo iz Telekomovega omrežja je 1,22 eur.
Ceno klica iz ostalih omrežij določajo drugi operaterji in so do 2,08 eur / minuto.
 

 

Ura dela tehnika

  Redna cena  25% popust*
Ura dela tehnika/svetovalca
Pomoč, svetovanje, pregled, urejanje podatkov in servisiranje
58,00 43,50
Ura dela programerja I
izdelava enostavnejših programskih rešitev
79,00 59,25
Ura dela programerja II
zahtevno programiranje, reševanje zahtevnih problemov pri katerih so potrebne več-letne izkušnje
95,00 71,25

 

*25% popust velja:
•    za vse uporabnike z veljavnimi vzdrževalnimi pogodbami za presežke podpore navedene v pogodbi gledano na letni ravni.
•    v primeru 1 ure dela tehnika ali več za vse uporabnike z veljavnimi letnimi pogodbami za posodobitve in nove uporabnike (3 mesece po nakupu programa).

 

Cenik posodobitev 

Cena je odvisna od paketa, ki ga imate in dodatnih modulov. Celoten cenik posodobitev je objavljen na tej povezavi

 

Cenik programskih paketov

Zaradi široke ponudbe programskih paketov in kombinacij z dodatki, so ceniki za le te objavljeni ločeno. Celoten cenik programskih paketov z dodatki je objavljen na tej povezavi.

 

 

Način obračunavanja ure

 

V servisnem centru

 - za delo preko povezave na daljavo velja minutni obračunski interval za uporabnike, ki imate z nami sklenjeno vzdrževalno pogodbo, imate zakupljeno predplačano podporo ali kličete na komercialno - info linijo. Za ostale velja 15 min - obračunski interval.
 - za pisne odgovore (po e-pošti) velja 15 min - obračunski interval.
 - za pregled baz podatkov ali pregled računalnika je najmanjši obračunski interval 30 min.
 

Pri uporabniku / teren

 - najmanjši obračunski interval je 1 ura, za nadaljnji čas je obračunski interval 30 min.

 

Za storitve opravljene izven delovnega časa ali pod posebnimi pogoji, se glede na termin obračuna tudi dodatek v višini 50 - 100%.