t.  01 / 5 300 200  e. info@birokrat.si

 

 

 

Sistem podpore

 

Podpora uporabnikom programske opreme se vrši po spodaj naštetem vrstnem redu in je urejena po vrsti od najhitrejše oz. najosnovnejše vrste pomoči, do zahtevnejših oz. časovno zamudnejših servisnih posegov. Pri zagotavljanju servisnih storitev imajo prednost uporabniki s sklenjenimi vzdrževalnimi pogodbami.

 

Brezplačna podpora

 

Pri nakupu programa vam pripada brezplačna pomoč pri uporabi programa:

 - 3 mesece telefonske pomoči v delovnem času (pon -pet | 8:30 – 16:00, izjema prazniki) od dneva izobraževanja

 - 6 mesecev pomoči prek e-pošte od dneva nakupa

 

I. Vzdrževalna pogodba

Uporabnikom s sklenjenimi vzdrževalnimi pogodbami nudimo uporabniško in sistemsko podporo na navadni telefonski številki 01/5 300 210. Sklenitev svetovalno - vzdrževalne pogodbe je nedvomno najpreprostejši način za učinkovito vzdrževanje vašega programskega paketa Birokrat. Z vzdrževalno pogodbo si zagotovite prednostno obravnavo pri reševanju vaših težav ter stalnega tehnika, ki bo skrbel za vaš program. To vam prihrani čas, saj so težave odpravljene bistveno hitreje.

Če želite prejeti predlog vzdrževalne pogodbe, kliknite na povezavo želim predlog vzdrževalne pogodbe in vpišite vaše podatke.

 

II. Pošiljanje arhiva baz podatkov ali vprašanj

Pošiljanje arhiva baz podatkov ali vprašanj na e-mail podpora.birokrat@andersen.si. Priporočeno je pošiljanje baz podatkov iz programa BIROKRAT v meniju Birokrat – Servis – Pošlji arhiv baz po e-mailu.

 

III. Internetna povezava z našim servisnim centrom

Internetna povezava z našim servisnim centrom s programi, ki omogočajo povezave računalnikov na daljavo (ISL Light, Remote Desktop).

 

IV. Pregled delovanja programa na vašem računalniku

Pregled delovanja programa na vašem računalniku v našem servisnem centru.

 

V. Obisk svetovalca oz. sistemskega tehnika na terenu

 

Pomembno!

Preko telefonske linije vam nudimo odgovore na splošna vprašanja omejena na uporabo in vsebino programa za vodenje poslovanja Birokrat, ter napotke za druge postopke nadaljnje vrste pomoči ali servisiranja.

 

Za vsebinsko konkretnejše reševanje, pomoč oz. servisiranje, imate na voljo nadaljnje vrste pomoči in servisiranja (sklenitev svetovalno - vzdrževalne pogodbe).

 

Za uspešno servisiranje in vaše zadovoljstvo ter v izogib morebitnim nesporazumom pri servisnih postopkih, Vas naprošamo, da upoštevate podane servisne postopke ter prosimo za razumevanje!
 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih