t.  01 / 5 300 200  e. info@birokrat.si

 

Hotelir

 

Program Hotelir omogoča celovito vodenje poslovanja turističnega objekta:

 

  • izdelavo rezervacij (skupinske in individualne rezervacije),
  • izdelava predračunov (možnost izdelave skupinskih agencijskih predračunov),
  • prijave in odjave gostov,
  • dnevna prijava gostov na eTurizem (modul knjiga gostov),
  • obračunavanje in zaračunavanje opravljenih storitev,
  • blagajniško poslovanje,
  • pregledi in analize delovanja hotelsko turističnega objekta,
  • mesečna poročila za statistični urad (eTurizem),
  • mesečna poročila (barometer) za Slovensko turistično organizacijo,
  • izračun plačila turistične takse (eTurizem),
  • opcija - gostinsko poslovanje (Birokrat POS Gostinec),
  • opcija - trgovinsko poslovanje (Birokrat POS Trgovec),
  • opcija - prodaja vs (Prireditelj),
  • opcija - povezava s programom Birokrat (prenos podatkov v računovodstvo),
     

 

 

 

Oglejte si posnetek uvodnega tečaja za program Hotelir  Ogled posnetka

 

 

Pisna navodila za uporabo programskega paketa Birokrat Hotelir  Navodila za Birokrat Hotelir

 

 

Program lahko uporabljamo samostojno ali v povezavi z ostalimi programi podjetja Birokrat d.o.o. in elektronskimi sistemi v objektu

 

  • Birokrat (računovodstvo)
  • Birokrat POS (gostinstvo in trgovina)
  • Prireditelj (ticketing)
  • Telefonske centrale (Procom, Telekom Slovenije itd.)
  • TV, internet
  • Elektronske ključavnice

 

Bistvene prednosti rešitve

 

  • Dogodki celotnega poslovanja so povezani in združeni v en poslovno informacijski sistem.
  • Celovita rešitev za vodenje poslovanja od enega ponudnika (vsi programi od ene programske hiše).
  • Enkratno vnašanje podatkov (ni podvajanja dela - prihranek časa).
  • Manjše število napak pri delu, zmanjšanje stroškov, večja produktivnosti

 

Novosti

 

Pred kratkim smo razvili aplikacijo za  skeniranje osebnih izkaznic in potnih listov, ki deluje na  mobilnih napravah s kamero na Android platformi (pametni telefon ali tablica).

Uporaba programa je zelo preprosta. Ko s programom Birokrat skenirate dokument vam skenirane informacije avtomatično zajame v program Birokrat Hotelir. Z takšnim zajemanjem poskrbite za točnost informacij ter prihranite na času.

 

Fotografije in video materjal je v pripravi.

 

Še nekaj primerov uporabnosti uporabe celovitega sistema

 

S programom Birokrat lahko podatke o prometu iz programa Hotelir obdelamo dodatno in naredimo npr. obračun DDV-ja, bilanco... Tako, da nam podatkov v računovodski program ni potrebno vnašati ponovno.

 

Povezava med programoma Birokrat POS in Hotelir pa omogoča izstavljanje računov iz restavracije, lokala (oz. trgovine) na sobe gostov. Tako gostje vse svoje storitve plačajo na enem mestu, to je na recepciji. S tem se boste izkazali kot moderen ponudnik storitve in dvignili kvaliteto storitve, saj gostu ne boste povzročali skrbi s plačili med njegovim bivanjem.

 

Prednosti ob implementaciji

 

Namestitev in uvedba programa v podjetje je hitra in zanemarljivo malo moti poslovne procese v podjetju. Preprost uporabniški vmesnik omogoča uporabnikom hitro uvajanje v delo s programom. Celovitost programa in odlična povezanost medsebojnih modulov prepreči podvajanje vnosov in izredno zmanjša možnosti napak. Ena največjih prednosti programa za uporabnike so možnosti naprednih uporabniških nastavitev.

 

Arhitektura

 

Hotelir je v celoti je razvit z orodjem Microsoft Visual Basic.

 

Varnost vaših podatkov

 

Ko govorimo o poslovno informacijskem sistemu podjetja, seveda govorimo o podatkih. Dober program vam bo omogočil varno shranjevanje in obdelavo velike količine podatkov. Le ti morajo biti hitro dostopni in hkrati ločeni. Hotelir za svoje delovanje uporablja bazo podatkovnega strežnika Microsoft SQL ali MSDE, ki lahko obdeluje neomejeno število podatkov. Pred morebitnimi nezaželenimi vdori so podatki zaščiteni z strežnikom, tako da za varnost skrbijo najnaprednejša Micosoftova orodja.

 

Razvoj programa Hotelir v prihodnosti

 

Razvoj programa Hotelir je stalen in neprekinjen proces pri katerem imajo pomembno vlogo:

 

  • Razvoj računalniške tehnologije, programske opreme in razvojnih orodij na splošno.
  • Zakonske spremembe, ki posredno ali neposredno vplivajo na poslovanje.
  • Želje in zahteve uporabnikov po izboljšavah in spremembah.
  • Možnosti, ki jih ponuja nova tehnologija.
  • Priložnosti na trgu.
  • Ugotovitve avtorja.
  • ...

 

O najnovejših ažurnih informacijah so vsi uporabniki obveščeni preko elektronske pošte, navodila in nasvete za delo pa najdete tudi v mesečnem glasilu INFORMATOR.

 

Povezava programa Hotelir z drugimi programi

 

Ker je Hotelir popolnoma odprt in izredno povezljiv sistem, ga lahko razvijamo kot to narekujejo potrebe poslovanja podjetja. Povezljiv je s programi, s katerimi se vsakodnevno srečujete pri poslovanju:

 

  • Povezava s programi iz družine Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).
  • Povezava s sistemi za rezervacije preko interneta.
  • Povezava z ostalimi programi podjetja Birokrat d.o.o. (Birokrat, Birokrat POS, Prireditelj, Receptor...).
  • Povezava s sistemom E-gost (poročanje o gostih Policiji Slovenije).
  • Povezava z ostalimi elektronskimi sistemi v objektu (telefoni, TV, internet).
  • Poročila za Statistični urad, poročilo o turistični taksi, menjalniško poročilo Banki Slovenije.

 

Povezava z rezervacijskim sistemom Channel Managerja Cubilis

 

Cubilis Channel Manager je motor, ki poganja vašo spletno distribucijo in je nepogrešljivo orodje za povečanje spletne vidljivosti vašega hotela, B&B-ja ali apartmaja.

Povezava programa Hotelir in rezervacijskega sistema Channel manager Cubilis poskrbita za povezavo z več kot 200 spletnimi rezervacijskimi kanali, od velikih igralcev, kot sta Booking.com in Airbnb, do manjših lokalnih kanalov.

 

Tukaj si preberite prednosti rezervacijskega sistema Channel Manager Cubillis pred ostalimi rezervacijskimi sistemi.

 

 

Zakaj Hotelir za Windows

 

Dogodki celotnega poslovanja so med seboj povezani in združeni v en poslovno operacijski sistem, kar vam omogoča samo enkratno vnašanje podatkov brez podvajanja nepotrebnega dela! Tak način dela vam omogoča velik prihranek časa, zmanjša se število napak, kar pa bistveno prispeva k učinkovitosti podjetja in zmanjšanju stroškov.

 

Izjave uporabnikov

 

Preberite si, kaj o nas menijo uporabniki programskih paketov Birokrat

www.birokrat.si/izjave-uporabnikov

 

 

Kontaktni obrazec

 

 

Prosim, pošljite mi

 

Pošljite mi dodatna gradiva
Pošljite mi brezplačno demo verzijo
Pošljite mi informativno ponudbo (če boste označili to možnost vas bomo kontaktirali in se pogovorili o različici programa, ki bi Vam ustrezala)
Želim brezplačno predstavitev programa (lokacija po dogovoru z Vami)
Pokličite me!

Zanimam se za

 


Vodenje poslovanja in računovodstva

Vodenje maloprodajne trgovine, gostinskega lokala

Vodenje hotelsko turističnega objekta

Organizacija prireditev, prodaja kart

Vodenje izobraževalnih, športnih, kulturnih dejavnosti z evidenco članstva

Izdelava spletne strani, spletne trgovine ali spletnega kataloga
Ponudba računalniške opreme
Računovodska asistenca (računovodske storitve)
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih