t.  01 / 5 300 200  e. info@birokrat.si

Izdelava poslovnih aplikacij po naročilu

 

Še niste našli izvajalca za svoje poslovne procese? Predstavite nam poslovne potrebe vašega podjetja. Olajšali vam bomo poslovanje na področju informatike. Vaši procesi bodo enostavnejši, bolj definirani in časovno hitrejši kot kadarkoli prej.

 

Ker vse poslovne aplikacije razvijamo sami smo izredno fleksibilni in prilagodljivi zahtevam sodobnega trga in se hitro lahko prilagodimo vašim željam in potrebam. Nudimo vam razvoj aplikacij po naročilu, prilagoditev programov Birokrat vašim željam (programiranje po naročilu)...

 

Za več informacij nas kontaktirajte na tel:01/5 300 200 (kontakt: Boštjan Juvančič) ali pišite na mail bostjan.juvancic@birokrat.si.

 

PRIMERI rešitev iz prakse     PRENESI

 

Transport Manager - modul prevozi (reštitev za orgranizacijo distribucije, prevozništva):

 

  • dobavnice imajo podatek o teži (aritkli imajo vpisano težo, ali pa imajo vpisan pretvornik, ki izračuna težo - če je npr. Artikel m2 - je pretvornik koliko je m2 težek in iz tega izračunamo kg)
  • šifrant prevoznikov - izbere se prevoznika, ki bo peljal - to so poslovni partnerji v Birokratu, ki imajo lastnost prevoznik
  • naredimo zbirno listo dobavnic za prevoznika in jih izpišemo - to je naročilo katere dobavnice pelje določen prevoznik - prevoznik vpiše dogovorjeno ceno in ta se vnese v dogovorjeno ceno v Modul prevozi (logistik)
  • dobavnico razporedimo prevozniku
  • ko pride prejet račun od prevoznika je potrebna kontrola v Modulu prevozi, če je prevoznik pravilno zaračunal prevoz (vezava na prejet račun v Birokratu in potrditev, če je zaračunano pravilno ali ni pravilno) - dokument za prevoznika dobi unikatno številko, ki je Leto + Šifra prevoznika + zaporedna številka naročila - ta podatek mora prevoznik napisati na račun in se sklicevati na računu na to številko naročila. Ko pride prejet račun v Birokrata se ta številka naročila vnese v dogovorjeno polje  - po tej številki imamo povezavo naročila na prejeti račun in kontrolo cene
  • modul prevozi in Birokrat  si izmenjujeta podatke v obe smeri (polje rok dobave) + prevoznika zapišemo povratno v Birokrat v polje na dobavnici
  • zbirna lista prevozov vseh prevoznikov ima tudi podatek na katerem izdanem računu v Birokratu je bilo to faktiurirano in koliko, da vidimo RVC (račun se mora delati iz dobavnice). Modul prevozi vsebuje tudi podatek o znesku zaračunanega prevoza z računa za dodatno kontrolo razlike med ceno na dobavnici in računu
  • prevoznik da en znesek in en račun za vsako posamezno zbirno listo 
  • za kontrolo cen prevozov je v Birokratu artikel prevoz in ceno tega prevoza povežemo v Modul prevozi in kontroliramo ceno tega artikla, ostale artikle se ne gleda cenovno, ampak samo po skupni teži
  • modul prevozi vsebuje pregled razporejenih dobavnic in nerazporejenih dobavnic in kontrolo, da se za iste dobavnice ne more 2 x narediti naročilo

 

Rešitev za vodenje odpadkov (evidenčni listi, tehtanje):


To je program predvsem za odpadke. Na eni strani omogoča kreiranje evidenčnih listov in prevzemnic odpadkov, skratka vseh evidenc za odpadke, na drugi strani pa povezavo z Birokratom v smislu materialnega poslovanja. Na primer, družba prevzame odpadno železo, kreira se evidenčni list in prevzemnica za železo. Nato družba prejme račun za železo, ki je vnešen v Birokrat in se ga zapre s prevzemnico v smislu, da se preveri njeno usklajenost z računom in tudi določi sledljivost. Program nato računa zaloge po metodi tehtanega povprečja. Prav tako omogoča izstavitev prevzemnic za storitve in vseh oddajnic materiala. Oddajnice materiala so priloge računov izstavljene iz birokrata in znižujejo zalogo posamezne surovine. Prevzemnice storitev so namenjene kontroli računov. 

 

Program za izdelavo inventure - Inventura

 

Program Inventura je namenjen lažjemu izvajanju inventure. S pomočjo čitalca črtnih kod ali ročnim vnosom, lahko enostavno pripravite popis vaše zaloge. Inventuro lahko izvaja poljubno uporabnikov, v npr. večjih skladiščih, na več različnih terminalih, kasneje pa je možno vse združiti v eno skupno inventuro, ki se nato uporabi za uvoz v knjigovodski / skladiščni program za nadaljnjo obdelavo. Program deluje v Windows okolju, tako da ga lahko uporabljamo na stacionarnem računalniku, prenosniku ali Windows tablici.

Omogoča:

  • Hitro izdelavo s pomočjo črtnih kod in skenerja, oz. ročni vnos,
  • hkratno delo na večjih postajah,
  • delo na Windows tablicah ali delovnih postajah,
  • združitev večih popisov v končnega,
  • priprava inventure v formatu pripravljenem za uvoz v knjigovodski / skladiščni program.
  • Popolna integracija s programom Birokrat

 

 

Program za vodenje proizvodnje - Proizvodnja

 

Program Proizvodnja je namenjen sledenju delovnega procesa v proizvodnji. Z njegovo pomočjo lahko spremljate naročilo od sprejema povpraševanja, do končnega produkta. Omogoča vam izdelavo ponudb z vključenimi slikami izdelkov, opisi ter cenami. Delovni nalogi se vodijo projektno in so lahko izvajani na daljše časovno obdobje, z delnimi zaključki in izdobavami, vključenimi podizvajalci in polproizvodi. Na podlagi materialnih in časovnih definicij za posamezen proizvod program omogoča predvidevanje proizvodnje, s spremljanjem dejanskega porabljenega časa in materiala pa izpopolnjuje kasnejša predvidevanja.

Omogoča:

  • Izdelava ponudb s slikami in opisi,
  • predvidevanje zaključnega datuma že ob sprejemanju naročil,
  • vpogled v časovnico vaše proizvodnje,
  • prioritiziranje naročil glede na zaključne roke,
  • natančno spremljanje porabe materiala in časa zaposlenih,
  • enostavno urejanje vaših proizvodov,
  • podpora več fazam / kooperantom / podizvajalcem
  • poročila / dokumentacija za začasni izvoz, ipd.
  • delno zaključevanje nalogov / podnalogi
  • podpora delu z normativi in indeksi porabe za lažje urejanje in obvladovanje porabe
  • popolna integracija s programom Birokrat.

 

 

 

Program za distribucijo izdelkov v povezavi s programom Birokrat za Windows

 

Program omogoča pregledno vodenje dobav kupcem in je namenjen izdaji blaga iz skladišča.

Omogoča:

  • vnos ali uvoz elektronskega naročila kupca
  • dobave in delne dobave naročila
  • dobave vezane na poslovne enote naročnika
  • dobave po posebnih cenikih vezanih na naročnika
  • asortiman artiklov vezanih na naročnika in celo na poslovno enoto naročnika
  • tekoči vpogled v stanje zaloge pri obdelavi naročila in pripravi dobav
  • izdelavo dobavnic in fakturiranje
  • popolna integracija s programom Birokrat

 

 

 

 

Program za urejanje artiklov za spletno trgovino Elelement.org in PETROL – za program Birokrat za Windows

 

Program je namenjen hkratnemu vodenju večih spletnih trgovin, pripravi in urejanju prodajnih artiklov ter spremljanju naročil iz spletnih trgovin Elementa in Petrola. Asortiman artiklov in njihove cene so definirane ločeno za različne trgovine, naročila pa so vodena enotno in barvno kategorizirana glede na status obdelave. Glede na naročila vaših kupcev vam prikazuje artikle posameznega naročnika na nivoju njihovih poslovalnic. Za potrebe vaših poslovnih partnerjev, pa enostavno pripravi strukturiran izvoz podatkov za njihovo nadaljnjo uporabo. Avtomatsko osveževanje podatkov o artiklih, slikah in podatkih o zalogi lahko izvajate ročno ali glede na zastavljen urnik.

Omogoča:

  • Vodenje več spletnih trgovin hkrati
  • Urejanje osnovnega šifranta artiklov iz Birokrata (skupinsko urejanje, skupinsko kopiranje, uvoz iz Excel datoteke,…)
  • Določanje cene za posamezno spletno trgovino.
  • vnos klasifikacij, skupin, vrst, dolgega vpisa, navodil za uporabo, deklaracij, količine pakiranja artikla, slik za artikle
  • Strukturiran izvoz podatkov za poslovne partnerje (npr. druga podjetja, ki želijo prodajati vaš asortiman izdelkov na spletu)
  • avtomatski prenos podatkov o artiklih, slik in podatka o zalogi. Omogoča tudi samodejno periodično posodabljanje podatka o zalogi glede na zastavljen urnik
  • Uvoz in obdelava naročil (PETROL)
  • Uvoz in obdelava naročil (rešitev podjetja Element.org za njihove spletne trgovine)

 

 

 

 

Program za vodenje delovnih nalogov za servis vozil

 

Program omogoča pregledno vodenje delovnih nalogov za servisno dejavnost vozil.

Omogoča:

  • vnos in vodenje šifranta vozil (vozilo ima lahko določenega lastnika iz šifranta partnerjev. Lastnik se lahko zamenja, zgodovina vozila pa ostane sledljiva kljub temu)
  • izdelava in tiskanje delovnih nalogov
  • izpolnjevanje delovnih nalogov z materialom na terminalu ali PC-ju v servisni delavnici ali / in v izdaji iz skladišča v servis.
  • zaključevanje delovnega naloga in priprava za fakturiranje v programu Birokrat
  • Možnost iskanja in filtriranja po vseh podatkih znotraj delovnih nalogov.
  • Integracija s programom Birokrat

 

 

 

 

Program za prodajo vstopnic ter vodenje rezervacij prireditev in predstav

 

Program omogoča pregledno vodenje prodaje vstopnic za različne prireditve vodene s sedežnim redom ali brez, prodajo preko lastnih spletnih portalov ali zunanjih ponudnikov ter prodajo vstopnic v tujem imenu za tuj račun.

Omogoča:

  • Vodenje in izdelavo prireditvenih prostorov s sedežnim redom ali brez
  • Vnos prireditev z lastnimi lastnostmi
  • Sedežni red
  • Konsignacijsko prodajo
  • Prodajo abonmajev
  • Tipe vstopnic
  • Integracija s programom Birokrat

 

 

 

 

 

Integracije programov s programom Birokrat za Windows in koristna orodja

 

Za potrebe naših strank smo razvili integracije različnih sistemov s programom Birokrat. Glede na to, da ima vsako okolje edinstveno kombinacijo sistemov, z veseljem razvijemo integracijo za vaše potrebe.

  • VASCO fakturiranje – prenos računov v program Birokrat
  • POS elektronček – prenos iztržkov in računov v program Birokrat za Windows
  • Clicktrans – prenos računov v program Birokrat
  • Mentek – prenos skladiščnih obračunov v program Birokrat kot pripravo za izdelavo računa za naročnika
  • Prenos nezaključenih delovnih nalogov v novo poslovno leto za eno ali več proizvodnih mest

 

 

 

 

 

Kontaktni obrazec

 

 

Prosim, pošljite mi

 

Pošljite mi dodatna gradiva
Pošljite mi brezplačno demo verzijo
Pošljite mi informativno ponudbo (če boste označili to možnost vas bomo kontaktirali in se pogovorili o različici programa, ki bi Vam ustrezala)
Želim brezplačno predstavitev programa (lokacija po dogovoru z Vami)
Pokličite me!

Zanimam se za

 


Vodenje poslovanja in računovodstva

Vodenje maloprodajne trgovine, gostinskega lokala

Vodenje hotelsko turističnega objekta

Organizacija prireditev, prodaja kart

Vodenje izobraževalnih, športnih, kulturnih dejavnosti z evidenco članstva

Izdelava spletne strani, spletne trgovine ali spletnega kataloga
Ponudba računalniške opreme
Računovodska asistenca (računovodske storitve)
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih