t.  01 / 5 300 200  e. info@birokrat.si

 

Prednosti programa Birokrat


Na trgu se pojavljajo različni poslovni programi, ki vam lahko olajšajo administracijo in uredijo poslovanje podjetja, da bo le to čimbolj enostavno in pregledno.

 

Kakšne so bistvene razlike med poslovnimi programi, in zakaj izbrati program Birokrat?


Poslovne programe delimo predvsem na dve skupini; internetne in stacionarne. Razlika? Pri internetnih programih so vaši podatki spravljeni nekje na internetnem serverju in niso shranjeni na vašem računalniku. V primeru, da s ponudnikom internetnega programa prekinete sodelovanje, lahko ostanete brez vaših elektronskih poslovnih podatkov, saj nimate arhivskega dostopa. Nasprotno, pa je program Birokrat je naložen na vaš domač računalnik in so poslovni podatki dostopni le vam in nikomur drugemu. Kljub temu, da so vaši podatki na vašem računalniku, lahko do njih dostopate od koderkoli, le na malo drugačen način, kot če so shranjeni nekje na internetnem serverju. Ponudimo vam lahko SISTEM SINHRO, to je sinhronizacijo vaših podatkov iz Birokrata, nameščenega na vašem računalniku v pisarni in računalnikom, ki ga imate doma. Tako lahko npr. Prevzeme delate doma, v trenutku pa so vidni tudi v vašem Birokratu v pisarni. Enako velja za prenos podatkov med POS programom v lokalu in vašim domačim računalnikom.

 

Birokrat nudi celovito uporabo in nadzor nad vodenjem poslovanja podjetja, s čimer si boste zagotovili kakovost in konkurenčnost na trgu v skladu z najnovejšo zakonodajo. Posebna prednost programskega paketa je v povezavi z okoljem Microsoft Windows in programskim paketom Microsoft Office, ki omogoča Birokratu dodatne in naprednejše sposobnosti tiskanja, shranjevanja, sprejemanja, pošiljanja in izmenjavo poslovnih dokumentov in informacij po faksu, elektronski pošti in Internetu, s katerimi dosežete največji obseg, uporabnost in učinkovitost vašega poslovno – informacijskega sistema.

 

Program Birokrat v oblaku

 

Radi bi vas seznanili na možnost najema serverja s programom Birokrat in s tem prestavitve Birokrata v "oblak".

Program Birokrat vam je na voljo tako 24 ur na dan, vse dni v letu iz skoraj vsake računalniške naprave, brez nameščanja dodatne programske opreme na to napravo.

 

Več o oblaku si preberite TUKAJ


Varnost podatkov


Vsi vaši podatki so varno spravljeni na vašem računalniku in jih lahko tudi arhivirate lokalno (s tem imate popoln nadzor nad vašimi lastnimi podatki). To je bistvena prednost pred spletnimi aplikacijami, kjer so podatki na nekem oddaljenem strežniku nad katerim nimate nadzora in tako nimate popolnega nadzora nad vašimi lastnimi podatki (večja možnost izgube oz. kraje podatkov).


Stalen razvoj


Birokrat je vedno v koraku s sodobnimi trendi v razvoju informacijskih tehnologij, saj ga stalno posodabljamo in prilagajamo zahtevam na trgu (zakonske spremembe, tehnološki razvoj,…). Najnovejšo verzijo programa si lahko vedno presnamete z naše internetne strani. Več o možnostih in prednostih nadgradenj najdete tukaj

O najnovejših ažurnih informacijah boste obveščeni preko elektronske pošte, navodila in nasvete za delo pa boste našli v mesečnem glasilu INFORMATOR, ki spremlja vsako novo verzijo programa Birokrat. Vsi uporabniki glasilo prejmejo brezplačno po elektronski pošti.Ob nakupu boste deležni 12 mesečnega (1 leto) BREZPLAČNEGA prejemanja nadgradenj programa.

Možnost nakupa programa po modulih

Kljub temu, da so vsi moduli v Birokratu povezani v celoto in je smiselna uporaba vseh modulov, kar uporabniku zagotovi celovitost poslovanja na enem mestu, je možno uporabljati tudi samo posamezne module v programu kot so obračun potnih nalogov, obračun plač in honorarjev, blagajna, fakturiranje, skladiščno poslovanje,...


Konkurenčna cena


Med mnogimi različicami programov si boste lahko izbrali verzijo, ki ustreza zahtevam vašega poslovanja in tako plačali samo to kar potrebujete. Nudimo pa tudi možnost obročnega plačila (do 12. obrokov brez obresti).


Znižanje stroškov pri računovodskih storitvah


Z Birokratom boste lahko večino računovodskih opravil naredili sami in tako prihranili pri stroških računovodstva. Tistega kar naredite sami računovodskemu servisu ni potrebno delati ponovno.

 

Ostale bistvene prednosti


Delovanje po sistemu »zaženi in posluj« - preprosta namestitev, pregleden program in prijazen uporabniški vmesnik.
Dogodki celotnega poslovanja so med seboj povezani in združeni v en program (sistem vezanih dokumentov in avtomatskih vknjižb), tako da boste podatke v program vnašali samo enkrat ! Tak način dela omogoča velik prihranek časa, zmanjša se število napak, kar pa bistveno prispeva k učinkovitosti podjetja in zmanjšanju stroškov.

  • Povezava z ostalimi programi - Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), Bančni programi (elektronsko plačevanje), DURS (eDavki), AJPES (zaključni račun)…; vam omogoča avtomatski izvoz in uvoz podatkov iz/v Birokrata, kar pomeni velik prihranek časa pri zamudnih pisarniških opravilih in izdelavi zakonsko predpisanih obrazcev.
  • Na podlagi vknjižb program izdela pomembne izkaze, kot so obračun DDV, obračun RVC, Trgovska knjiga, Bilanca stanja, Bilanca uspeha, ipd...
  • Vsebuje veliko večino zakonsko predpisanih obrazcev, ki jih glede na podatke samodejno izpolni (npr. obrazev DDV-O, REK1 pri plačah...)
  • Omogoča hitre preglede poslovnih dogodkov in s tem lažji pregled in analize
  • Podrobne uporabniške nastavitve – možnost prilagoditve programa lastnemu poslovanju
  • Nizki stroški vzdrževanja programa (servisiranje in vzdrževanje preko interneta)
  • Prenos podatkov iz ostalih programov
  • Zanesljivost delovanja in stabilnost baze – Microsoft MSDE oz. SQL tehnologija, teoretično neomejena velikost baze podatkov
  • Client-Server tehnologija – ekonomičnejši izkoristek strojne opreme
  • Odlična podpora delu v lokalnem omrežju
  • Deluje v Windows okolju, izkorišča prednosti le tega in nove tehnologije (npr. Digital dashboard, multitasking, prenos podatkov med programi, npr. MS Office)
  • Informiranost - O najnovejših ažurnih informacijah so vsi uporabniki obveščeni preko elektronske pošte, navodila in nasvete za delo pa najdete tudi v mesečnem glasilu INFORMATOR
  • ...


Vzpostavitev celovitega informacijskega sistema s programom Birokrat vam omogoča velik prihranek časa, zmanjša se število napak, kar pa bistveno prispeva k učinkovitosti podjetja in zmanjšanju stroškov.

 

Kontaktni obrazec

 

 

Prosim, pošljite mi

 

Pošljite mi dodatna gradiva
Pošljite mi brezplačno demo verzijo
Pošljite mi informativno ponudbo (če boste označili to možnost vas bomo kontaktirali in se pogovorili o različici programa, ki bi Vam ustrezala)
Želim brezplačno predstavitev programa (lokacija po dogovoru z Vami)
Pokličite me!

Zanimam se za

 


Vodenje poslovanja in računovodstva

Vodenje maloprodajne trgovine, gostinskega lokala

Vodenje hotelsko turističnega objekta

Organizacija prireditev, prodaja kart

Vodenje izobraževalnih, športnih, kulturnih dejavnosti z evidenco članstva

Izdelava spletne strani, spletne trgovine ali spletnega kataloga
Ponudba računalniške opreme
Računovodska asistenca (računovodske storitve)
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih