t.  01 / 5 300 200  e. info@birokrat.si

Vodenje računovodstva

 

Vaša izbira za vodenje računovodstva in poslovnih knjig

 

Predstavitev načina sodelovanja

 

Želim ponudbo za računovodske storitve Klikni za "ponudbo"

 

Na začetku se bomo pogovorili o obsegu poslovanja vašega podjetja, o tem kaj bi radi popolnoma prepustili računovodji, kaj želite delati sami, katere podatke želite imeti stalno na vpogled in kakšne so vaše posebne zahteve.

 

Ko bomo jasno definirali vaše potrebe, se bomo dogovorili za način dela. Najpogosteje se odločimo za delo s pomočjo Birokrat sinhro (vaš in naš program sta povezana preko internetne povezave Birokrat Sinhro). Drugi način je obdelava vaših podatkov s pomočjo pošiljanja arhiva preko elektronske pošte, tretji način pa je klasično vodenje poslovnih knjig tako, da nam pošiljate ali dostavljate vaše dokumente. Spodaj si oglejte prednosti in značilnosti naštetih treh možnosti.

 

Opcija I

 

Prvi korak je namestitev in priprava programa za vaše poslovanje z osnovnimi nastavitvami. Pri vas ali pri nas izvedemo izobraževanje in vas pripravimo za pravilen vnos podatkov v program, kamor sami ažurno vnašate vse dokumente. Kadar ob delu naletite na dvom nas pokličete na mobilni telefon ali nam pišete po elektronski pošti in vam pravilno svetujemo/pokažemo vnos oz. rešitev. Če želite lahko samostojno izdelate tudi nekatere ali vse obračune, sami pa vam sknjižimo poslovanje v računovodske evidence in oddamo zaključne račune. Ob rednih opravilih (npr. obračun DDV) prekontroliramo pravilnost vnosov in izvedemo knjiženje poslovnih dogodkov. Občasne obiske izkoristimo za pogovor in svetovanje v zvezi z vodenjem vaših poslovnih knjig.

 

Prednosti za Vas so

 

Pogosto odpravimo napako pri nepravilno vnesenih podatkih v vašem programu, za odpravo katere bi običajno morali klicati servis za podporo uporabnikom – neposreden prihranek.

 

  • Vaše podatke o poslovanju imate vedno pri roki! Nič več ne boste klicali računovodski servis in čakali na potrebne dokumente!
  • Vaši podatki so vedno pravilno vneseni in ažurni.
  • Vedno lahko nujne stvari, katere potrebujete takoj, dobite iz programa ali z informacijo preko telefona.
  • Prihranili boste čas in denar, saj vam ne bo več treba nositi računov in dokumentov računovodskemu servisu. Po potrebi jih lahko skenirate in kot priloge shranjujete v vnešene dokumente v Birokratu, kjer so na voljo za vpogled/nadzor v računovodskem servisu.
  • Z mesečno izdelano bilanco boste lahko mesečno, v svojem programu spremljali vaše poslovanje.
  • V kolikor so vaše evidence iz preteklih let neskladne z računovodskimi izkazi(npr. stanje odprtih postavk se v bilanci razlikuje od vaših analitičnih evidenc, neurejene blagovne evidence) jih skupaj uredimo ob pričetku sodelovanja.
  • Zagotavljanje varovanja podatkov na najvišjem nivoju.
  • Zagotovljena strokovna pomoč na vseh nivojih.
  • Najhitrejši odzivni čas.

 

Dodatne ugodnosti

 

  • Na mesečnih sestankih bomo skupaj pregledali vaše poslovanje in vam svetovali
  • Vsak mesec vam bomo, po potrebi pripravili finančno poročilo
  • Storitve boste plačevali po konkurenčnih cenah
  • Deležni boste brezplačnega davčnega svetovanja
  • Pravno svetovanje
  • Naučili vas bomo pravilno in učinkovito uporabljati programske rešitve Birokrat in analizirati/nadzirati poslovne dogodke v svojem podjetju.
  • Vsak poslovni dogodek se vnese samo enkrat.
  • Ob ključnih datumih ali dogodkih v poslovnem letu vam bomo prednostno na razpolago za pomoč(npr. priprava na razprodajo, priprava na novo poslovno leto), ki se ne zaračunava dodatno.
  • Naša sistemska podpora vam bo svetovala pri vzdrževanju / posodabljanju informacijskega sistema.

 

Naša pravna služba vam bo pomagala in svetovala pri sestavi pogodb, oziroma vam jo bo napisala v celoti; zelo hitro boste dobili kakršnokoli pravno mnenje v zvezi z vašim poslovanjem; če boste imeli težave pri zapiranju terjatev, vam bomo pomagali pri izterjavi.

 

Opcija II

 

Druga možnost je, da nam pošljete vaš arhiv iz Birokrata po elektronski pošti ali ga prenesete v svojo mapo na našem strežniku. Mi preverimo pravilnost vnesenih podatkov, jih prekontroliramo in obdelamo, nato pa vam tako obdelan arhiv vrnemo nazaj (tehnični pogoj je ista verzija SQL - trenutno 2008) in vi lahko nadaljujete s svojim delom. Tudi tak način dela prinaša veliko prednosti;

 

Prednosti za Vas so

 

  • Stroški so zmanjšani na minimum – vaš prihranek!
  • Tudi pri takem načinu dela imate podatke o poslovanju vedno pri roki, le ti pa so vedno ažurni.
  • Na pomembne stvari vas bomo sproti opozarjali in odpravili morebitne napake.
  • Z mesečno izdelano bilanco lahko mesečno spremljate vaše poslovanje

 

Dodatne ugodnosti

 

  • Na mesečnih sestankih bomo skupaj pregledali vaše poslovanje in vam svetovali
  • Vsak mesec vam bomo pripravili finančno poročilo
  • Storitve boste plačevali po konkurenčnih cenah
  • Deležni boste brezplačnega davčnega svetovanja
  • Pravno svetovanje
  • Naučili vas bomo pravilno in učinkovito uporabljati program Birokrat
  • Vsak poslovni dogodek se vnese samo enkrat.
  • Ob ključnih datumih ali dogodkih v poslovnem letu vam bomo prednostno na razpolago za pomoč(npr. priprava na razprodajo, priprava na novo poslovno leto), ki se ne zaračunava dodatno.

 

Naša pravna služba vam bo pomagala in svetovala pri sestavi pogodb, oziroma vam jo bo napisala v celoti; zelo hitro boste dobili kakršnokoli pravno mnenje v zvezi z vašim poslovanjem; če boste imeli težave pri zapiranju terjatev, vam bomo pomagali pri izterjavi.

Naša sistemska podpora vam bo svetovala pri vzdrževanju / posodabljanju informacijskega sistema.

 

Opcija III

 

Tretja možnost je, da nam pošiljate vaše dokumente, ki jih pri nas vknjižimo in vodimo po običajnem postopku. Tak način ponuja najmanj prednosti, vseeno pa boste tako kot ob kateremkoli načinu sodelovanja deležni ugodnosti.

 

Prednosti za Vas so

 

  • Na sestankih bomo skupaj pregledali vaše poslovanje in vam svetovali
  • Vsak mesec vam bomo pripravili finančno poročilo
  • Storitve boste plačevali po konkurenčnih cenah
  • Deležni boste brezplačnega davčnega svetovanja
  • Pravno svetovanje

 

Naša pravna služba vam bo pomagala in svetovala pri sestavi pogodb, oziroma vam jo bo napisala v celoti; zelo hitro boste dobili kakršnokoli pravno mnenje v zvezi z vašim poslovanjem; če boste imeli težave pri zapiranju terjatev, vam bomo pomagali pri izterjavi.

 

V primeru, da želite našo ponudbo podrobneje spozneti Vas prosimo, da izponite obrazec do katerega dostopite s klikom na spodnjo povezavo in dogovorili se bomo za informativni (neobvezujoč) sestanek na katerem Vam bomo podrobneje predstavili možnosti sodelovanja.

 

Želim dodatne informacije

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih