t.  01 / 5 300 200  e. info@birokrat.si

Zahvaljujemo se vam za vaš odgovor!

Odgovor nam bo pomagal pri oblikovanju nadalnjih izobraževanj za vas.

 

Termini za prihajajoča izobraževanja so v pripravi...

V kolikor bi bili radi prvi obveščeni o novih izobraževanjih pošljete email na luka.glen@birokrat.si s pripisom Nova izobraževanja.

 

 

Osnove računovodstva z glavno knjigo

z davčno svetovalko Biserko Šubelj

 

Namenjeno vsem uporabnikom, ki bi radi v letu 2019 uporabljali program BIROKRAT čim bolj celovito in izkoristili vse prednosti, ki jih ponuja uporaba programa za samostojno delo v pisarni – poslovanje ter računovodska opravila, ki jih v veliki meri program ob pravilni nastavitvi naredi sam.  

 

 

Program Birokrat za vodenje računovodstva

 

Program za vodenje računovodstva Birokrat MAXI storitvena dejavnost sedaj 50% CENEJE

 

 

 

 

Vsebina:

  • Splošna pravila. 
  • Verodostojna knjigovodska listina (SRS 21).    
  • Definicija verodostojne knjigovodske listine.    
  • Osnove dvostavnega knjigovodstva.    
  • Kaj je konto, kontni okvir, kontni načrt?    
  • Pravila oziroma osnove kontiranja.    
  • Primeri kontiranja.    
  • Kako kontiram prejet račun?    
  • Kako knjižimo plačilo dobavitelju?    
  • Kako kontiramo prejet dobropis?    
  • Kako kontiramo prejeto  posojilo od banke?    
  • Kako kontiramo vračila prejetega posojila od banke?    
  • Kako kontiramo prejet obračun za  obresti od banke?    
  • Kako kontiramo plačilno listo, ki vsebuje tudi  povračilo za prevoz, prehrano in potne stroške?
  • Strošek amortizacije.    
  • Izdani računi.
  • Vaje + e predavanje osnove računovodstva   

 

 

 

Vsebina:

OBVEZNI dokumenti, ki spremljajo blago 

  • Kdaj podjetje prepozna strošek, kdaj sredstvo in kdaj odhodek?
  • Razlika med računovodskih stroškom in davčnim odhodkom
  • Primer: Kaj in kdaj bi bil, pri npr. mizarski dejavnosti, strošek materiala, strošek pomožnega materiala
  • in zaloga materiala?
  • Kdaj določiti poslovni dogodek:
  • kot stroške drobnega inventarja in kdaj kot drobni inventar?
  • kot potrošni material in kdaj kot zalogo?
  • kot strošek vzdrževanja in kdaj kot investicijo?
  • kot zalogo in kdaj kot osnovno sredstvo?
  • V katerem primeru se material lahko šteje kot drobni inventar?
  • Razlika med kratkoročno odloženimi stroški in vnaprej vračunanimi stroški

 

 

Vsebina:

  • Prejeti in izdani računi (doma in  tujina) v povezavi z izdelovanjem ustreznih šifrantov.
  • Dobropisi.
  • Avansni računi.
  • Obračun DDV in vodenje davčnih evidenc (knjige izdanih računov in prejetih računov).
  • Prikaz pravilnih vnosov v program Birokrat.

 

 

 

Vsebina:

  • Obračun plač po kolektivni pogodbi in obračun prispevkov za zasebnika ter izpisi ustreznih davčnih obrazcev.
  • Drugi osebni prejemki; regres za letni dopust.
  • povračila stroškov v zvezi z delom; prehrana med delom, prevoz na delo in iz dela...
  • Obračun honorarjev in izpis ustreznih davčnih obrazcev.
  • Podjemna pogodba.
  • Avtorski honorar.
  • Najemnine fizični osebi.
  • Prikaz osnovnih nastavitev za elektronsko plačevanje (plačilo dobaviteljem, plačilo zaposlenim, plačilo dajatev DURS … itd).

 

*potrebno predznanje oz. poznavanje računovodstva  (1.sklop izobraževanja)

 

Vsebina:

  • Osnove nastavitev avtomatskega knjiženja v programu Birokrat.
  • Otvoritve (vnos otvoritev po sistemu dvostavnega knjigovodstva).
  • Kontni plan.
  • Dvostavno knjiženje (avtomatska in ročna temeljnica) poslovnih dogodkov (TRR, plače, honorarji, prejeti in izdani računi,  …itd.)
  • Osnovne nastavitve za izdelavo  predlog bilance stanja in izkaza uspeha v skladu s SRS in »AJPES« zahtevami.

 

 

Termin

 

 1. Osnove računovodstva  - 5 ur + e-predavanje - petek 10.4.2019 ob 10h

 2. Zaloge - Petek 19.4.2019 ob 10h

 3. Kako obračunati davek na dodano vrednost s programom Birokrat - 4 ure - petek 10.5.2019 ob 10h

 4. Plače, honorarji in elektronsko plačevanje s programom Birokrat - 4 ure - petek 24.5.2019 ob 10h
 5. Kako voditi glavno knjigo s programom Birokrat - 5 ur - petek 7.6.2019 ob 10h
 

 

Cena

Cena enega izobraževanja:

130 eur + ddv = 158,76 eur, SKLIC: xxxx

 

 

1. Osnove računovodstva + e-predavanje: 130 eur + ddv = 158,76 eur, SKLIC: 1004

2. Zaloge - 130 eur + ddv = 158,76 eur, SKLIC: 1904

3. Kako obračunati davek na dodano vrednost s programom Birokrat - 130 eur + ddv = 158,76 eur, SKLIC: 1005

4. Plače, honorarji in elektronsko plačevanje s programom Birokrat - 130 eur + ddv = 158,76 eur, SKLIC: 2405
5. Kako voditi glavno knjigo s programom Birokrat - 5 ur - 130 eur + ddv = 158,76 eur, SKLIC: 0706

 

 

Paketna izbira:

 

 

5 izobraževanj  - 80€ / na izobraževanje + darilo (Redna cena 650 eur + ddv, upoštevan 38% popust): 400 eur + ddv = 488,00 eur , SKLIC: 5555

4 izobraževanja - 90€ / na izobraževanje (Redna cena 520 eur + ddv, upoštevan 38% popust): 360 eur + ddv = 439,20 eur , SKLIC: 4444

3 izobraževanja - 100€ / na izobraževanje (Redna cena 390 eur + ddv, upoštevan 23% popust): 300 eur + ddv = 366,00 eur , SKLIC: 3333

2 izobraževanji  - 120€ / na izobraževanje (Redna cena 260 eur + ddv, upoštevan 7% popust): 240 eur + ddv = 292,80 eur , SKLIC: 2222

1 izobraževanje - 130€ / na izobraževanje

 

Za udeležbo na vseh 5 izobraževanjih prejmete kar 38% popust!

 

Vseh 5 izobraževanj skupaj (upoštevan 38% popust): 400 eur +ddv = 488,00 eur , SKLIC: 5555

 

Za prijavo več oseb iz istega podjetja, prejmete še 10% dodatnega popusta. 

 

 

Prijava oz. naročilo

 

Pred nakupom nas prosim pokličite na 01 5 300 200 ali pišite na email luka.glen@birokrat.si, da preverimo razpoložljivost mest posameznih izobraževanj.

 

1.PONUDBA - Izberite celotno izobraževanje vseh 5 izobraževanj + Darilo v vrednosti 50€
AKCIJSKA CENA (Redna cena 650 eur + ddv, upoštevan 38% popust): 400 eur + ddv = 488,00 eur , SKLIC: 5555
 
 
2. PONUDBA - Izberite 4 izobraževanja po vaši izbiri
AKCIJSKA CENA (Redna cena 520 eur + ddv, upoštevan 38% popust): 360 eur + ddv = 439,20 eur , SKLIC: 4444

 

 

Nakup potrdite s plačilom na TRR: 

SI56 6100 0000 6472 090 (Delavska hranilnica d.d. Ljubljana)

SKLIC:  vaša davčna številka -  xxxx (5555 - Ponudba 1, 4444 - Ponudba 2)

BIROKRAT IT, računalniško svetovanje d.o.o., Dunajska cesta 191, 1000 Ljubljana

 

 

Lokacija

 

Seminar bo potekal v prostorih podjetja Metaja d.o.o., Trgovsko poslovni center Dravlje, Ulica Bratov Babnik 10 , Ljubljana, (I.nadstropje, nad papirnico) 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih