Zaloge s poudarkom na predstavitvi predpisov na področju vodenja zalog
z davčno svetovalko Biserko Šubelj
Komu je izobraževanje namenjeno?
Seminar je namenjen vsem, ki se pri svojem delu srečujete z nabavo materiala, nabavo osnovnih sredstev, zalogo......
Vsebina
OBVEZNI dokumenti, ki spremljajo blago
- Kdaj podjetje prepozna strošek, kdaj sredstvo in kdaj odhodek?
- Razlika med računovodskih stroškom in davčnim odhodkom
- Primer: Kaj in kdaj bi bil, pri npr. mizarski dejavnosti, strošek materiala, strošek pomožnega materiala
- in zaloga materiala?
- Kdaj določiti poslovni dogodek:
- kot stroške drobnega inventarja in kdaj kot drobni inventar?
- kot potrošni material in kdaj kot zalogo?
- kot strošek vzdrževanja in kdaj kot investicijo?
- kot zalogo in kdaj kot osnovno sredstvo?
- V katerem primeru se material lahko šteje kot drobni inventar?
- Razlika med kratkoročno odloženimi stroški in vnaprej vračunanimi stroški
Prikaz v programu Birokrat:
- Šifranti:
- Prodajni artikli / Nabavni artikli
- Sestava
- Najpogostejše napake pri izdelavi šifrantov
- Vnos:
- Prevzema
- Zaključnice
- Odpisa
- Prodaje
- Obračun zalog:
- Usklajevanje in odpravljanje napak pri obračunu zalog
- Povzetek evidenc
- Priprava na fizično inventuro:
- vnos fizične inventure,
- obračun zalog,
- Iskanje napak in razlaga, zakaj prihaja do njih
- Popravki zaloge zaradi napačnih vnosov,
- Usklajevanje zaloge s fizično inventuro.
- Prikaz dela s programom Birokrat
- Glavna knjiga in pravilno kontiranje zalog
- Vprašanja / odgovori
Predavateljica
Biserka Šubelj,univ.dipl.ekon., davčna svetovalka, z licenco pri Zbornici davčnih svetovalcev Slovenije. Avtorica več člankov strokovne literature. Avtorica 10-ih video seminarjev na temo računovodstva in podjetništva. V letu 2012 si je pridobila naziv potrjena članica v komisiji za potrjevanje poklicne kvalifikacije za računovodja/knjigovodja in v letu 2013 pedagoško androgoško izobrazbo za predavanje odraslim.
Termin
1. Zaloge s poudarkom na predstavitvi predpisov na področju vodenja zalog - torek 15.1.2019 od 10h do 14h
Cena
Cena enega izobraževanja:
150 eur + ddv = 183,00 eur, SKLIC: 1501
Za prijavo več oseb iz istega podjetja, prejmete še 10% dodatnega popusta.
AKCIJA 2 + 1 GRATIS ali 3 + 2 GRATIS
1.PONUDBA - Izberite 2 izobraževanji po vaši izbiri in prejmete 1 izobraževanje BREZPLAČNO Sklic - 2211
AKCIJSKA CENA 300 eur brez ddv (namesto 450 eur brez ddv / 33% ceneje)
2. PONUDBA - Izberite 3 izobraževanja po vaši izbiri in prejmete 2 izobraževanji BREZPLAČNO Sklic - 3322
AKCIJSKA CENA 450 eur brez ddv (namesto 600 eur brez ddv /40% ceneje)
Najmanjše število za izvedbo izobraževanja je 5 udeležencev, največje 20. Prijave zbiramo do zapolnitve mest.
Prijava oz. naročilo
1.PONUDBA - Izberite 2 izobraževanji po vaši izbiri in prejmete 1 izobraževanje BREZPLAČNO Sklic - 2211
AKCIJSKA CENA 300 eur brez ddv (namesto 450 eur brez ddv / 33% ceneje)
2. PONUDBA - Izberite 3 izobraževanja po vaši izbiri in prejmete 2 izobraževanji BREZPLAČNO Sklic - 3322
AKCIJSKA CENA 450 eur brez ddv (namesto 600 eur brez ddv / 40% ceneje)
Nakup potrdite s plačilom na TRR:
SI56 6100 0000 6472 090 (Delavska hranilnica d.d. Ljubljana)
SKLIC: vaša davčna številka - xxxx (2211 - Ponudba 1, 3322 - Ponudba 2)
BIROKRAT IT, računalniško svetovanje d.o.o., Dunajska cesta 191, 1000 Ljubljana
Pred nakupom nas prosim pokličite na 01 5 300 200 ali pišite na email luka.glen@birokrat.si, da preverimo razpoložljivost mest posameznih izobraževanj.
Lokacija
Seminar bo potekal v prostorih podjetja Metaja d.o.o., Trgovsko poslovni center Dravlje, Ulica Bratov Babnik 10 , Ljubljana, (I.nadstropje, nad papirnico)