Birokrat API 

Prilagojena rešitev vašim željam

 

V poslovnem svetu je izmenjava podatkov med dvema ali več sistemi, z namenom zagotovitve hitrih in koristnih informacij, v porastu. Pravočasne in točne informacije postajajo zlato za podjetja in le pravilno upravljanje z njimi daje tudi koristne odgovore.

 

Povezljivost je ključ do uspeha

 

V praksi je skoraj nemogoče najti programsko rešitev, ki pokriva popolnoma vse potrebe enega uporabnika. Zato podjetja uporabljajo več različnih sistemov, kot so CRM, sistem za skladišče, kadrovska evidenca, računovodski sistem in e-arhivi, ki jih želijo povezovati. Prepogosto se namreč dogaja, da morajo podatke med sistemi ročno prenašati ali pa jih celo prepisovati, kar je zamudno, poleg tega pa podatki niso takoj na voljo.

 

Posledice združevanja pa so učinkovit pretok podatkov, prihranek časa in pravilnost podatkov, saj ni napak zaradi ročnih vnosov.

Tovrstno povezovanje pa je najbolj učinkovito prek API-jev oziroma programskih vmesnikov.

 

Kaj je API?

 

API je kratica za Application Programming Interface in označuje programski vmesnik.

 

API pomaga pri sporazumevanju med programi, kot si človek pomaga z vprašanji in odgovori, ko želi pridobiti informacije. Če uporabljata enak jezik (enak API), se bosta razumela, v nasprotnem pa potrebujeta prevajalca. Enako je pri informacijskih sistemih. Če dva sistema ne uporabljata enakega standardnega API-ja, potrebujeta prevajanje. Za to poskrbijo strokovnjaki, ki jim običajno rečemo integratorji. Preučiti morajo posebnosti obeh API-jev in poskrbeti za ustrezno prevajanje med njima.

 

Spodaj si preberite tudi članek, ki je bil objavljen v časpisu DELO in govori o tej temi. 

 

DELO, Posel in denar - Mala podjetja želijo enostavneje sodelovati z računovodjo, ponedeljek, 25. januar 2021 Prenesi

 

Nekaj pogostih primerov rabe API-ja:

 

  • Uvoz izdanih računov (Osnutek računa)

Kot uporabnik želim iz zunanje aplikacije prenašati oziroma zapisati osnutke izdanih računov v ERP, z namenom izstavitve računov.

Zunanja aplikacija pripravi podatke o posameznem računu (stranka, datumi, artikel, količina, cena) in jih s klicem ustrezne metode zapiše v ERP. Dokument se v ERP preračuna in glede na proces poknjiži. Zunanja aplikacija lahko tak dokument tudi prebere z uporabo ustrezne metode. V primeru, da želi zunanja aplikacija spreminjati osnutek računa, se za tudi to uredi z ustrezno metodo.

 

 

  • Uvoz izdanih računov

Kot uporabnik želim iz zunanje aplikacije, v kateri se pripravljajo izdani računi (in se tudi izstavljajo),  v ERP zapisati finančni dogodek.

Glede na to, da se je račun pripravil in izstavil v zunanji aplikaciji, se v ERP prenaša samo finančna temeljnica.

 

 

  • Uvoz prejetih računov

Kot uporabnik zunanje aplikacije želim, da se prejeti račun zapiše v ERP z namenom nadaljnje obdelave.

Prejeti račun se doda v ERP. V primeru, da ima prejeti račun eno ali več priponk, se le te doda v dokumentacijski sistem. V primeru, da je prejeti račun v obliki eRačuna, se lahko uporabi eno od elektronskih poti ePoštarja.

 

 

  • Oddaja spletnega naročila

Kot uporabnik spletne trgovine želim oddati oziroma zapisati naročilo v ERP za namene nadaljnje obdelave (izdaja blaga, izstavitev računa, finančno knjiženje).

Naročilo se zapiše v ERP, vendar je pred tem potrebno pridobiti matične, podporne in ostale podatke in sicer:

Artikle, Stranke, Zaloge, Cene itd.

Naročilo se lahko, seveda dokler je v ustreznem statusu, tudi spreminja oziroma se ga lahko z ustrezno metodo pridobi.

 

Več vsebine sledi...

 

 

V kolikor tudi vi potrebujete rešitev za katero bi bilo potrebo vašo trenutno programsko poslovanje povezati s programom Birokrat vas prosimo, da izpolnite spodnji obrazec. Kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času in se pogovorili o vaših željah.

 

Lahko nas tudi pokličete na 01 5 300 200 ali pa nam pišete na info@birokrat.si.

 

 

Kontaktni obrazec

 

 

 

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih