t.  01 / 5 300 200  e. info@birokrat.si

Odpiranje novega leta

Hvala ker ste izpolnili obrazec in se prijavili na odpiranje novega leta.

 

Poklicali vas bomo v najkrajšem možnem času!

 

Kljub temu, da želimo vsem strankam pomagati takoj, je v prvem tednu po novem letu to zelo težko. V zadnjem tednu leta 2021 je veliko manj gneče na podpori, kot prvi teden po novem letu. Z odpiranjem leta 2022 v tem tednu se boste izognili gneči in vse uredili v miru. 

 

Hvala vam za razumevanje.

1 Podjetje:
2 Davčna številka:
3 E-mail:
4 Kontaktni telefon:
5 Kontaktna oseba:
6 Ali imate davčno blagajno?:
7 Ali vodite zalogo in želite pomoč pri obračunu zaloge in prenosu v novo leto?:
8 Ali imate sinhronizacijo (Birokrat SINHRO)?:
9 Želite, da vas pokličemo in odpremo novo poslovno leto 2022?:
10 Kako ste zadovoljni z Birokratovo uporabniško podporo?:
11 Nam želite še kaj sporočiti dodatno?:
13 Ali vam lahko novo leto nastavimo že pred 1.1.2022? (priporočljivo, ker je prvi teden po novem letu večja gneča na podpori). Prenos otvoritev lahko delate naknadno večkrat in delate vzporedno v 2021 in v 2022, tako da predhodno odpiranje ni težava.:

Odpiranje novega leta

Hvala ker ste izpolnili obrazec in se prijavili na odpiranje novega leta.

 

Poklicali vas bomo v najkrajšem možnem času!

 

Kljub temu, da želimo vsem strankam pomagati takoj, je v prvem tednu po novem letu to zelo težko. V zadnjem tednu leta 2021 je veliko manj gneče na podpori, kot prvi teden po novem letu. Z odpiranjem leta 2022 v tem tednu se boste izognili gneči in vse uredili v miru. 

 

Hvala vam za razumevanje.

1 Podjetje:
2 Davčna številka:
3 E-mail:
4 Kontaktni telefon:
5 Kontaktna oseba:
6 Ali imate davčno blagajno?:
7 Ali vodite zalogo in želite pomoč pri obračunu zaloge in prenosu v novo leto?:
8 Ali imate sinhronizacijo (Birokrat SINHRO)?:
9 Želite, da vas pokličemo in odpremo novo poslovno leto 2022?:
10 Kako ste zadovoljni z Birokratovo uporabniško podporo?:
11 Nam želite še kaj sporočiti dodatno?:
13 Ali vam lahko novo leto nastavimo že pred 1.1.2022? (priporočljivo, ker je prvi teden po novem letu večja gneča na podpori). Prenos otvoritev lahko delate naknadno večkrat in delate vzporedno v 2021 in v 2022, tako da predhodno odpiranje ni težava.:

Predstavitev podjetja

 

V podjetju Birokrat IT d.o.o. se ukvarjamo z razvojem in prodajo programske opreme. Ponujamo sodobne poslovno informacijske rešitve za podjetja, samostojne podjetnike, društva, javne zavode, hotelsko-turistične objekte, trgovine, gostinske lokale ipd..

 

Vsa naša programska oprema je plod lastnega razvoja. Naše več kot 25 letne izkušnje so zagotovilo za odlično rešitev.Trenutno naše poslovno-informacijske rešitve uporabljajo več kot 14.000 uporabnikov po celi Sloveniji. 

 

Poslovno informacijske rešitve

 

  • Veleprodaja
  • Maloprodaja
  • Storitve
  • Računovodstvo
  • Proizvodnja
  • Gostinstvo
  • Turizem
  • Hotelirstvo
  • Ticketing
  • Internetna trgovina
  • Izdelava internetnih strani – CMS sistem

 

Naše rešitve uporablja že več kot 14.000 uporabnikov. Skupaj s poslovnimi partnerji uporabnikom naših programskih orodij zagotavljamo hiter servis in strokovno pomoč po vsej Sloveniji.

 

Uvrščamo se med 6 največjih slovenskih razvojnih ponudnikov programske opreme. Leta 1997 smo pridobili naziv Microsoft Independent Software Developer, štiri leta smo izpolnjevali Microsoftove zahteve za pridobitev statusa Microsoft Certified Solution Provider, v letu 2001 smo pridobili naziv Microsoft Certified Partner in ga v letu 2007 oplemenitili v Microsoft Gold Certified Partner.

 

Kakovost našega poslovanja potjujejo tudi nazivi: Microsoft Small Business Specialist, kompetence Information Worker Solutions Competency in Networking Infrastructure Solutions Competency.

 

Osnovni izdelek našega podjetja je programski paket Birokrat, s katerim si boste olajšali delo in prihranili čas pri obveznih in nepriljubljenih opravilih kot so izdelava računov, obračun potnih nalogov, izpolnjevanje raznih zakonsko predpisanih obrazcev in podobno. Na voljo vam je več različic, tako da lahko funkcionalnost programa prilagodite svojim željam in potrebam.

 

Kako poskrbeti za prehod na e-poslovanje s programi Birokrat?

 

V podjetju Birokrat vam lahko ponudimo celovito rešitev za vaše poslovanje na enem mestu.

 

Birokrat ERP

Birokrat POS

Hotelir

Spletna trgovina – Birokrat elShop

Birokrat CRM

Receptor – članske organizacije

Izdelava poslovnih aplikacij po naročilu

Šola poslovanja in računovodstva

Računovodski servis

Računalniška oprema – prodaja in servis

API - Povezljivost z zunanjimi rešitvami

E-poslovanje – dokumentni sistem

 

Cilj naj bo čim bolj celovit prehod, brez ozkih grl.

 

Danes si težko zamislimo poslovanje brez podpore poslovne programske rešitve. Tako mala kot velika podjetja za svoje blagovno, blagajniško, finančno, proizvodno in skladiščno poslovanje potrebujejo  poslovno-informacijski sistem (ERP) ali pa še dodatne namensko razvite sisteme na posameznem področju. Vse omenjene rešitve lahko delujejo  na strežniku na lokaciji podjetja, ali pa v obliki storitev iz računalniškega oblaka. Tako odpade skrb za strežnike in vzdrževanje, saj za vse našteto poskrbimo mi. Vse, kar potrebujete  je le internetna povezava in že lahko do sistemov, aplikacij in podatkov dostopate od koderkoli.

 

Avtomatizacija dela

Pod črto je v mnogih okoljih e-poslovanje pravzaprav enostavno upravljanje z dokumenti. Če je avtomatizirano, še toliko bolje. Podjetje naj zato poskrbi, da bo delo z dokumenti v elektronski obliki kar se da tekoče, pri čemer stopita v ospredje deljenje in vodenje dokumentov skozi vnaprej definirane poslovne procese. Če so delovni procesi v podjetju zelo natančno opredeljeni, je tudi njihova avtomatizacija lažja. Zgovoren primer je delo z e-računi in e-knjižbe.

 

Veliko časa lahko prihranite z avtomatskim zajemom in knjiženjem prejetih računov ali bančnih izpiskov, prevzemnic in dobavnic. Ne glede na vrsto dokumenta je delo z njim bistveno hitrejše in natančnejše, če je ta v elektronski obliki.

 

E-poslovanje ima seveda še številne druge prednosti, npr. napredno funkcionalnost hitrega iskanja ter možnost cenovno dostopnega e-arhiviranja dokumentov.

 

Naveze s spletnimi trgovinami

V zadnjem letu smo priča izjemnemu porastu spletnih trgovin, nujo po spletni predstavitvi in prodaji prek spleta so spoznali ne le podjetja temveč tudi številni samostojni podjetniki. Pri tem pa se tisti, ki so hitro deležni strme rasti spletne prodaje, spopadejo s povsem novimi izzivi kako povezati spletno trgovino in druge poslovne aplikacije. Cilj podjetij je namreč, da je zajem naročil iz spletne trgovine povsem avtomatski in v nadaljevanju sproži druge naloge (npr. skladiščne naloge, pošiljanje …) in dokumentacijo.

 

V podjetju Birokrat podpiramo integracije z najbolj priljubljenimi spletnimi trgovinami  - poleg slovenskih kot je elShop, tudi e-trgovinske platforme tujih ponudnikov, kot so Magento, OpenCart, PrestaShop, Shopify in WooCommerce, preko vtičnikov API pa lahko poskrbimo za uvoz in izvoz katerih koli podatkov v in iz poslovno-informacijskega sistema.

 

Poskrbeli smo tudi za integracije s spletnimi portali za ponudnike nastanitev, kot so AirBNB, Booking, Expedia in podobni, kar ponudnikom nastanitev močno olajša poslovanje, saj rezervacije avtomatsko pridejo v modul Hotelir.

 

Povezati vse, kar se povezati da

Odlika sodobnega poslovno-informacijskega sistema je v tem, da zna pridobiti, hraniti in obdelovati najrazličnejše vire podatkov ter informacije v pravilni obliki dostaviti uporabnikom ali poslovnim partnerjem.

 

V praksi je skoraj nemogoče najti programsko rešitev, ki pokriva popolnoma vse potrebe. Zato velikokrat podjetja uporabljajo več različnih sistemov in poslovnih aplikacij, kot so CRM, sistem za skladišče, kadrovska evidenca, računovodski sistem in e-arhivi, ki jih za kar največjo učinkovitost želijo povezati. Prepogosto se namreč dogaja, da morajo podatke med sistemi ročno prenašati ali pa jih celo prepisovati, kar je zamudno, poleg tega pa podatki niso takoj na voljo. Posledice takšnega združevanja pa so učinkovit pretok podatkov, prihranek časa in pravilnost podatkov, saj ni napak zaradi ročnih vnosov.

 

Tovrstno povezovanje je najbolj učinkovito prek programskih vmesnikov oziroma vtičnikov API. Na ta način lahko podjetje v svoje poslovanje vključi kakršenkoli vir podatkov, prav tako pa svoje obstoječe podatke posamezni aplikaciji ali spletni storitvi v njej najprimernejši obliki tudi dostavi.

 

Zaupajte nam vodenje računovodstva

Če potrebujete napreden računovodski servis, ki je v stiku z novimi tehnologijami in seveda tudi z zakonodajo smo pravi naslov za vas.  Uporabljamo napredne tehnike pošiljanja podatkov v računovodski servis preko katerekoli naprave - telefon, skener, računalnik (slikanje, skeniranje, eSlog...). Delo poteka na istem programu kot ga uporabljate za vaše poslovanje, tako da imate  vpogled v vse podatke,naše delo in s tem zagotavljamo najvišjo kvaliteto storitev za minimalen strošek.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih