Tako kot vsako leto, smo tudi letos pripravili šolo računovodstva, kjer boste dobili ogromno informacij, ki vam bodo prav prišle pri vodenju računovodstva. Tokrat bomo zaradi razmer šolo izvedli na daljavo preko povezave ZOOM. Možna je tudi prijava na samo en ali dva sklopa izobraževanja.
Komu je namenjena?
Šola računovodstva 2021 je namenjena vsem zainteresiranim, ki bi se radi spoznali z delom v pisarni podjetja ali pa razmišljate, da bi odprli svoje podjetje (s.p. oz. d.o.o.). Šola računovodstva bo pokrila področje osnov poslovanje podjetja in osnovnih informacij glede obveznih poročil državi in vodenja poslovnih knjig.
O predavateljici
BISERKA ŠUBELJ je univ.dipl. ekonomist, davčna svetovalka z licenco pri ZDSS in višje šolska predavateljica za davke in računovodstvo. Z računovodstvom se ukvarja že od leta 1998, z davki pa se je začela podrobneje ukvarjati od leta 2003. Je avtorica številnih priročnikov in E-seminarjev na temo davki, računovodstvo in podjetništvo. Njeni strokovnosti lahko zaupamo saj je avtorica več kot 160 različnih člankov in učnih gradiv zapisanih v COBISS-u. Je tudi avtorica člankov na spletni strani www.metaja.si. Njena predavanja so dinamična in jedrnata, saj vedno vključi praktične primere, ki jih na razumljiv način poveže s teorijo oziroma zakonodajo. V letu 2013 si je pridobila tudi pedagoško - andragoško izobrazbo, kar pomeni, da je strokovnjak tudi na področju predavanja, poučevanja in usposabljanja odraslih.
Usposabljanje vključuje naslednje teme:
Na seminarju se boste naučili branja najbolj pomembnih informacij iz bilanc ter iskanja tistih informacij – tudi o potencialnih poslovnih partnerjih,
ki vam bodo pomagale pri sprejemanju poslovnih odločitev.
Zakaj morate kot direktor / podjetnik to vedeti, saj imate računovodjo?
Računovodja ni prisoten pri vseh poslovnih odločitvah, npr. pri kalkulacijah cen, pri odločitvah o sklenitvi posla (pregled bonitete kupca), …,
znanje branja bilanc potrebujete zaradi odločitev, ki jih morate hitro, dnevno sprejeti, poslovna praksa pa kaže, da je hitrega odločanja vedno več.
Pomembno je, da kot odgovorna oseba razumete računovodske izkaze, kar je bistveno tudi pri sprejemanju poslovnih odločitev,
hkrati pa razumete tudi postavke na bilanci ob zaključku poslovnega leta.
Vsebina:
• Odgovornosti direktorja / podjetnika
• Osnovni podatki iz bilanc
• Pomembne informacije v računovodskih poročilih
• Dobiček, denarna sredstva in davčna osnova
• Vpliv poslovanja na obdavčitev
• Poslovne knjige : dejansko stanje
• Kje najdemo podatke o naših poslovnih partnerjih?
Termin
1. Branje bilanc za direktorja/podjetnika - četrtek, 20.10.2022 od 10:00 do 14:00 ure
Spoznali se boste z osnovnimi dvostavnega knjigovodstva zlasti glede:
- Pravil vpisov v poslovne knjige
- Spoznali kaj je konto in kakšna je razlika med kontni okvirjem in kontnim načrtom?
- Seznanili se boste z osnovami dvostavnega kontiranja za sledeče poslovne dogodke:
- PRODAJE – kako se kontira izdan račun za storitve/ blago/ dobropis
- NABAVE - Kako se kontira prejet račun za storitve/osnova sredstva/zalogo?
PLAČILO - Kako se kontira plačilo dobavitelju/ prejem plačila od kupca/ prejem posojila od banke/vračilo posojila banki/ izplačilo plač zaposlenimi/dvig gotovine iz blagajne/polog dnevnega iztržka na bančni račun/ plačilo DDV-ja državi?
Vsebina:
- Splošna pravila.
- Verodostojna knjigovodska listina (SRS 21).
- Definicija verodostojne knjigovodske listine.
- Osnove dvostavnega knjigovodstva.
- Kaj je konto, kontni okvir, kontni načrt?
- Pravila oziroma osnove kontiranja.
- Primeri kontiranja.
- Kako kontiram prejet račun?
- Kako knjižimo plačilo dobavitelju?
- Kako kontiramo prejet dobropis?
- Kako kontiramo prejeto posojilo od banke?
- Kako kontiramo vračila prejetega posojila od banke?
- Kako kontiramo prejet obračun za obresti od banke?
- Kako kontiramo plačilno listo, ki vsebuje tudi povračilo za prevoz, prehrano in potne stroške?
- Strošek amortizacije.
- Izdani računi.
- Vaje + e predavanje osnove računovodstva
Termin
2. Osnove računovodstva - četrtek, 3.11.2022 od 10:00 do 14:00 ure
Vsebina:
- Obračun plač po kolektivni pogodbi in obračun prispevkov za zasebnika ter izpisi ustreznih davčnih obrazcev.
- Drugi osebni prejemki; regres za letni dopust.
- povračila stroškov v zvezi z delom; prehrana med delom, prevoz na delo in iz dela...
- Obračun honorarjev in izpis ustreznih davčnih obrazcev.
- Podjemna pogodba.
- Avtorski honorar.
- Najemnine fizični osebi.
- Prikaz osnovnih nastavitev za elektronsko plačevanje (plačilo dobaviteljem, plačilo zaposlenim, plačilo dajatev DURS … itd).
- NOVO prikaz pošiljanja plačilnih list po emailu (kriptirano)
NOVO: Prikaz NOVOST Kriptirano pošiljanje plač preko email sporočila zaposlenemu
- Prikaz enostavne uporabe v praksi
- Prikaz pravilnih nastavitev za pravilno in varno delovanje
- DARILO - 3 mesečna BREZPLAČNA licenca za pošiljanje plač preko emaila - 1 urna Namestitev in šolanje vključena
Termin
3. Plače, honorarji in elektronsko plačevanje s programom Birokrat - četrtek, 10.11.2022 od 10:00 do 14:00 ure
Potrebno predznanje oz. poznavanje osnove računovodstva (2.sklop izobraževanja).
Vsebina:
- Osnove nastavitev avtomatskega knjiženja v programu Birokrat.
- Otvoritve (vnos otvoritev po sistemu dvostavnega knjigovodstva).
- Kontni plan.
- Dvostavno knjiženje (avtomatska in ročna temeljnica) poslovnih dogodkov (TRR, plače, honorarji, prejeti in izdani računi, …itd.)
- Osnovne nastavitve za izdelavo predlog bilance stanja in izkaza uspeha v skladu s SRS in »AJPES« zahtevami.
Termin
4. Kako voditi glavno knjigo s programom Birokrat - četrtek, 17.11.2022 od 10:00 do 14:00 ure
Na webinarju bo Biserka Šubelj, davčna svetovalka, praktično predstavila na kaj morate paziti pri pripravi zaključnega računa 2021.
Opozorila vas bo na novosti, ki pričnejo veljati s 1.1.2022 na področju davčnega obračuna DDPO in davke iz dejavnosti.
Predavateljica bo, na podlagi praktičnih primerov, odgovorila na pogosta vprašanja o ob zaključevanju leta.
Vsebina
Na kaj morate paziti, ko zaključujete leto
- Najpogostejše knjižbe ob zaključevanju leta
- SPONZORSTVO, DONACIJA, REKLAMA, REPREZENTANCA, DARILA
- Kratkoročne časovne razmejitve – jih lahko uporabimo in če – kdaj; računovodski in davčni vidik
- Oblikovanje rezervacije – jih lahko uporabimo in če – kdaj; računovodski in davčni vidik
- Inventura – vprašanja in dileme glede inventure in inventurne dokumentacije; računovodski in davčni vidik
- Odpisi terjatev in zalog – dokumentacija z računovodskega in davčnega vidika
- Boniteta podjetja – vpliv računovodskih izkazov na izračun bonitete podjetja
- Davčne olajšave 2021
- Pojasnila k izkazom – kaj je treba pojasniti, ko oddajamo letna poročila
- Predstavitev novosti DDPO in DDej. v letu 2022
Termin
5. Priprave na zaključni račun - četrtek, 15.12.2022 od 10:00 do 12:30 ure
Prijava oz. naročilo
Za več informacij nas lahko pred nakupom tudi pokličite na 031 668 723 ali pišite na email luka.glen@birokrat.si.
1.PONUDBA - Izberite en spletni seminar:
- 1. Branje bilanc za direktorja/podjetnika - četrtek, 20.10.2022 od 10:00 do 14:00 ure
-
100 eur + ddv = 122,00 eur, SKLIC: 1111
Uporabniki s sklenjeno vzdrževalno pogodbo: 80 eur + ddv = 97,60 eur, SKLIC: 1122
-
- 2. Osnove računovodstva - četrtek, 3.11.2022 od 10:00 do 14:00 ure
-
100 eur + ddv = 122,00 eur, SKLIC: 2222
Uporabniki s sklenjeno vzdrževalno pogodbo: 80 eur + ddv = 97,60 eur, SKLIC: 2233
-
- 3. Plače, honorarji in elektronsko plačevanje s programom Birokrat - četrtek, 10.11.2022 od 10:00 do 14:00 ure
-
100 eur + ddv = 122,00 eur, SKLIC: 3333
Uporabniki s sklenjeno vzdrževalno pogodbo: 80 eur + ddv = 97,60 eur, SKLIC: 3344
-
- 4. Kako voditi glavno knjigo s programom Birokrat - četrtek, 17.11.2022 od 10:00 do 14:00 ure
-
100 eur + ddv = 122,00 eur, SKLIC: 4444
Uporabniki s sklenjeno vzdrževalno pogodbo: 80 eur + ddv = 97,60 eur, SKLIC: 4455
-
- 5. Priprave na zaključni račun - četrtek, 15.12.2022 od 10:00 do 12:30 ure
-
100 eur + ddv = 122,00 eur, SKLIC: 5555
Uporabniki s sklenjeno vzdrževalno pogodbo: 80 eur + ddv = 97,60 eur, SKLIC: 5566
-
1. Akcijska PONUDBA (velja le za uporabnike programa Birokrat)
Izberite celotno šolo računovodstva (do 35% ceneje) do 30.9.2022.
V primeru nakupa celotnega izobraževanja vam nudimo do 35% popusta v kolikor se na izobraževanje prijavite pred 30.9.2022.
Cena: 375 eur + ddv (vključen 25% popust, namesto 500€ + ddv) = 457,50,00 eur, SKLIC: 88881
Uporabniki s sklenjeno vzdrževalno pogodbo: 325 eur + ddv (vključen 35% popust, namesto 500€ + ddv) = 396,50 eur, SKLIC: 88991
Addiko Bank: IBAN SI 56 3300 0000 8270 696, BIC/SWIFT: HAABSI22;
2. Akcijska PONUDBA (velja za nove uporabnike)
Izberite celotno šolo računovodstva do 30.9.2022 in za DARILO prejmete računovodski program Birokrat MAXI v vrednost 519,50 eur + ddv.
V primeru nakupa celotnega izobraževanja vam nudimo brezplačni program Birokrat MAXI soritvena dejavnost v vrednosti 519,50 eur + ddv.
Cena:
Za celotno izobraževanje Spomladanska šola računovodstva 2022, za uporabnike, ki programa Birokrat še ne uporabljajo - cena 500,00 eur + ddv = 610,00 eur, SKLIC: 9999
(V primeru nakupa do 30.9.2022, vključeno DARILO v vrednosti 519,50 eur + ddv)
Addiko Bank: IBAN SI 56 3300 0000 8270 696, BIC/SWIFT: HAABSI22;
Program Birokrat za vodenje računovodstva
Program za vodenje računovodstva Birokrat MAXI storitvena dejavnost sedaj 25% CENEJE
Nakup potrdite s plačilom na TRR:
Addiko Bank: IBAN SI56 3300 0000 8270 696, BIC/SWIFT: HAABSI22;
SKLIC: vaša davčna številka - xxxx (sklic najdete ob ponudbi)
BIROKRAT IT, računalniško svetovanje d.o.o., Dunajska cesta 191, 1000 Ljubljana
Za več informacij nas lahko pred nakupom tudi pokličite na 031 668 723 ali pišite na email luka.glen@birokrat.si.
Izvedba seminarjev
Iizobraževanje bo izvedeno na daljavo preko ZOOM konference.