KOMU JE SEMINAR NAMENJEN?
SEMINAR JE NAMENJEN vsem uporabnikom programa Birokrat, ki bi se radi spoznali z opisano vsebino ter na ta način optimizirali poslovanje ter vodenje poslovnih knjig.
ZAKAJ SE UDELEŽITI SEMINARJA?
Skrbni pregled zajema pregled poslovanja in računovodstva z namenom optimiziranja dela, gospodarnostjo in učinkovitostjo opravil glede na obstoječe davčne in računovodske predpise, ki veljajo za posamično organizacijo.
KAJ BOMO IZVEDELI NA SEMINARJU?
Dobili boste priporočila strokovnjaka in ideje za bodisi reorganizacija dela, prehod na digitalizacijo, dopolnjeno strokovno usposobljenost obstoječega kadra z vidika digitalnih kompetenc in računovodskih ter davčnih predpisov.
Na seminarju se boste seznanili med drugim tudi z:
- najpogostejšimi primeri dobrih praks glede načina uveljavljanja optimiziranja dela z uvedbo digitalizacije opravil, vpeljevanja notranjih kontrol in nadzora nad poslovanjem,
- računovodskimi predpisi določenega področja (tudi iz področja obračun plač in nadomestil, vodenja poslovnih knjig evidenc in poročil)
- davčnimi predpisi (ZDDV-1, ZDOH-2, ZPIZ-2, ZDDPO-2, ZDAVP -2 in njihovimi podrejenimi predpisi)
Prejeli boste tudi vzorce najpogostejših obrazcev, vprašalnikov in razpredelnic, ki se jih v kontrolingu uporablja.
KAKŠNA JE PODROBNA VSEBINA SEMINARJA:
Skrbni pregled bo potekal v 3 delih:
- Del: Torek 16.5. od 10 do 12 ure - Skrbni pregled POSLOVANJA (optimizacija opravil, dokumentov in evidenc)
- Del: Torek 23.5. od 10 do 12 ure - skrbni pregled RAČUNOVODSTVA (preverjanje pravilnosti vodenja poslovnih knjig evidenc in poročil)
- Del: Torek 30.5. od 10 do 12 ure - skrbni pregled DAVČNEGA PODROČJA (preverjanje ustreznosti uveljavljanja PRAVIC, ki jih davčni predpisi dajejo DAVKOPLAČEVALCEV in na drugi strani preverjanje ustreznosti izpolnjevanja DOLŽNOSTI, ki jih davčni predpisi določajo za DAVKOPLAČEVALCA). (kontrola obračuna ddv s programom birokrat (za vse, ki si sami obračunavate ddv in želite preveriti pravilnost obračuna)
KAKO BO SEMINAR POTEKAL?
Seminar bo potekal na daljavo prekom ZOOM aplikacije. Obvezna je predhodna prijava z elektronskim naslovom.
KOLIKO ČASA BO TRAJAL?
2 do 3 šolske ure
KOLIKŠNA JE CENA SEMINARJA?
Cena
Redna cena: 120 eur + ddv = 146,40 eur, SKLIC: 1111
Cena za uporabnike z veljavnimi nadgradnjami: 110 eur + ddv = 134,20 eur, SKLIC: 1122
Cena za uporabnike z veljavnimi nadgradnjami in vzdrževalno pogodbo: 100 eur + ddv = 122,00 eur, SKLIC: 1133
Akcijska ponudba (Velja v primeru prijave in plačila do 14.5.2023)
V primeru prijave na vse tri seminarje dodatni 30% popust:
- Cena za vse uporabnike: 252 eur + ddv = 307,44 eur, SKLIC: 2233
- Cena za uporabnike z veljavnimi nadgradnjami: 231 eur + ddv = 281,82 eur, SKLIC: 3344
- Cena za uporabnike z veljavnimi nadgradnjami in vzdrževalno pogodbo: 210 eur + ddv = 256,20 eur, SKLIC: 4455
V primeru prijave večih udeležencev nudimo dodatni 10% popust.
Nakup potrdite s plačilom na TRR:
Addiko Bank: IBAN SI 56 3300 0000 8270 696, BIC/SWIFT: HAABSI22;
SKLIC: vaša davčna številka - xxxx
BIROKRAT IT, računalniško svetovanje d.o.o., Dunajska cesta 191, 1000 Ljubljana
Za več informacij nas lahko pred nakupom tudi pokličite na 031 668 723 ali pišite na email luka.glen@birokrat.si.
KJE SE LAHKO PRIJAVIM ali dobim dodatne odgovore na vprašanja?
Prijavo oddajte preko izpolnjenega spodnjega obrazca ali pošljite email z vašim vprašanjem oz prijavo na luka.glen@birokrat.si.