t.  01 / 5 300 200  e. info@birokrat.si

Birokrat CRM

 

Vsi se danes zavedamo, da je pridobivanje novih strank zelo drago in da se je potrebno maksimalno posvetiti obstoječim. Stranke postajajo vedno zahtevnejše in od nas zahtevajo, da jih obravnavamo individualno in da se zavedamo vseh njihovih želja in potreb.

 

Birokrat CRM za Microsoft Windows je sodobna programska rešitev za upravljanje odnosov s strankami. Rešitev je prvenstveno namenjena servisno-storitvenim dejavnostim oz. vsem podjetjem, kjer je zagotavljanje sledljivosti dela s strankami bistvenega pomena. Z razvojem programa Birokrat CRM smo želeli dopolniti funkcionalnosti programa za vodenje poslovanja in računovodstva (Birokrat) ter s tem ponuditi uporabniku celovito rešitev.

 

Birokrat CRM za servisno-prodajno dejavnost omogoča

 

  • vodenje imenika (registra) strank (poljubno določanje lastnosti, kategorij posameznim strankam (tekstovna polja, datumska polja, numerična polja, potrditvena polja, E-mail, telefonsko polje...))
  • pregled imenika (registra) strank po poljubno definiranih lastnostih in kategorijah
  • sprejemanje naročil strank
  • vodenje kontaktov s strankami po poljubnih kategorijah (telefon, terensko delo, redni servis, reklamacija...)
  • odpiranje delovnih nalogov za servisno-storitveno dejavnost
  • pregled delovnih nalogov po različnih kategorijah (po naročniku, po status-u delovnega nalog-a, serviserju, vrstah (reklamacija, garancija,...),...)
  • on-line pregled statusov delovnih nalogov (preko interneta)
  • zaračunavanje storitev, blaga in porabljanega materiala strankam (prodaja fizičnim osebam in davčnim zavezancem)
  • analize podatkov – statistika stranke, servisnih del, prodaje, opravljenih del po serviserjih, načinih plačil, datumskih obdobjih (dnevno, mesečno)...
  • dnevno zaključevanje blagajne (Z obračun) in kontrolno zaključevanje blagajne (X obračun)
  • vodenje delovnega časa zaposelnih (kategorizacija opravljenih del (delovnega časa), izčrpna poročila o delu zaposlenih)
  • interno komunikacijo v podjetju (med sebojno obveščanje, delegiranje nalog...)
  • opravilna lista - vodenje pomembnih obveznosti (TO DO lista)
  • priprava E-novic (obveščanje strank po elektronski pošti)
  • ...

 

Birokrat CRM je odprt sistem, tako da lahko številne kategorije z nastavitvami prilagodite zahtevam poslovanja vašega podjetja in s tem povečate njegovo učinkovitost.

 

Programski paket Birokrat CRM je možno uporabljati samostojno ali v povezavi s programom Birokrat, tako, da lahko podatke iz CRM programa prenesete v program Birokrat, kjer jih dodatno obdelate. S povezavo med obema programoma si boste zagotovili celovito vodenje poslovanja na enem mestu. Dogodki celotnega poslovanja so povezani in združeni v en poslovno informacijski sistem, kar vam omogoča samo enkratno vnašanje podatkov brez podvajanja nepotrebnega dela! Tak način dela vam omogoča velik prihranek časa, zmanjša se število napak, kar pa bistveno pripomore k učinkovitosti podjetja in zmanjšanju stroškov.

 

Prednosti ob implementaciji

 

Namestitev in uvedba programa v podjetje je hitra in zanemarljivo malo moti poslovne procese v podjetju. Preprost uporabniški vmesnik omogoča uporabnikom hitro uvajanje v delo s programom. Celovitost programa in odlična povezanost medsebojnih modulov prepreči podvajanje vnosov in izredno zmanjša možnosti napak. Ena največjih prednosti programa za uporabnike so možnosti naprednih uporabniških nastavitev.

 

Arhitektura

 

Birokrat CRM je v celoti je razvit z orodjem Microsoft Visual Basic.

 

Varnost vaših podatkov

 

Ko govorimo o poslovno informacijskem sistemu podjetja, seveda govorimo o podatkih. Dober program vam bo omogočil varno shranjevanje in obdelavo velike količine podatkov. Le ti morajo biti hitro dostopni in hkrati ločeni. Birokrat CRM za svoje delovanje uporablja bazo podatkovnega strežnika Microsoft SQL ali MSDE, ki lahko obdeluje neomejeno število podatkov. Pred morebitnimi nezaželenimi vdori so podatki zaščiteni z strežnikom, tako da za varnost skrbijo najnaprednejša Micosoftova orodja.

 

Razvoj programa Birokrat CRM v prihodnosti

 

Razvoj programa Birokrat CRM je stalen in neprekinjen proces pri katerem imajo pomembno vlogo

 

  • Razvoj računalniške tehnologije, programske opreme in razvojnih orodij na splošno,
  • zakonske spremembe, ki posredno ali neposredno vplivajo na poslovanje podjetij,
  • želje in zahteve uporabnikov po izboljšavah in spremembah,
  • možnosti, ki jih ponuja nova tehnologija,
  • priložnosti na trgu,
  • ugotovitve avtorja,
  • ...

 

O najnovejših ažurnih informacijah so vsi uporabniki obveščeni preko elektronske pošte, navodila in nasvete za delo pa najdete tudi v mesečnem glasilu INFORMATOR.

 

Povezava programa Birokrat CRM z drugimi programi

 

Ker je Birokrat CRM popolnoma odprt in izredno povezljiv sistem, ga lahko razvijamo kot to narekujejo potrebe poslovanja podjetja. Povezljiv je s programi, s katerimi se vsakodnevno srečujete pri poslovanju:

 

Povezava z programi iz družine Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).
Povezava s računovodskim programom Birokrat in Navision.

 

Za dodatne informacije, brezplačno predstavitev programa oz. demo verzijo pokličite na 01 5 300 200 ali nam pošljite email na info@birokrat.si.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih