OBVESTILO Birokrat Plače – NOVA verzija in INFORMATOR PLAČE COVID 19
Pozdravljeni, |
obveščamo vas, da je na internetu nova verzija programa Birokrat 8.041.000, kjer smo pripravili spremembe strukture REK obrazcev za izplačila dohodkov v času epidemije COVID 19. Preberite tudi nov INFORMATOR PLAČE - COVID 19, kjer najete navodila za pravilno izdelavo plač po novem zakonu.
Hvala za razumevanje!
Informator PLAČE - Covid 19 - 2020 PRENESI
TRENUTNO NAJBOLJ POGOSTA VPRAŠANJA oziroma TEŽAVE
Javlja mi 'Določi delovne dneve pred izvedbo obračuna'. Kaj naj naredim? ODGOVOR V meniju Plača, Nastavitve, izberite mesec 3, tako da kliknete spodaj in se vam zgoraj izpišejo podatki ter z drsnikom na desni strani greste do vrstice PRIVZETE VRSTE IZPLAČIL ZA REK in nastavite vse vrste tako kot piše v NAVODILIH.
Datumi – obdobje ni pravilno zapisano v analitiki. ODGOVOR Trenutno so težave glede datumov. Nastane zamik za en dan. Te datume trenutno popravite ročno v analitiki.
Pri izdelavi REK obrazca, vrsta dohodka 1001 imam podvojeno analitiko za zaposlene ter število zaposlenih. ODGOVOR Vse vrste del, katere uporabljate za mesec MAREC na plačilnih listah, MORAJO IMETI v meniju Plača, Vrste del, pod vrstico Podatki za REK, nastavljeno vrsto izplačila. Drugače vam REK obrazca NE BO izpolnilo pravilno.
Pri REK obrazcu za Krizni dodatek ne pokaže ničesar in piše da je vrsta izplačila 1090 REGRES. ODGOVOR: Na samem zbirnem obrazcu za krizni dodatek ni podatkov zato, ker jih ni potrebno prikazati na zbirnem. Izpolni se samo podatek A052 v analitiki. XML datoteko pripravi pravilno z vrsto izplačila 1190, v programu je le prikaz napačen in ta bo tudi popravljen.
PROSIM, da si navodila PREBERETE in nastavite točno tako kot piše v navodilih. Po današnjih emailih, katere smo prejeli, smo opazili da večina strank NI PREBRALA navodil. Ker je izdelava plačilne liste za mesec MAREC delikatna zadeva, VAS ŠE ENKRAT NAPROŠAMO, da NAVODILA PREBERETE. Zaradi velikega števila zahtevkov za uporabniško pomoč in ker želimo podporo ponuditi vsem strankam v najkrajšem možnem času bomo prednost pri podpori dali strankam, ki bodo imele težave po prebranih in upoštevanih navodilih.
|