Najem blagajne / Najem davčne blagajne / Najem programa / Najem opreme / Najem računalnikov

 

Po novem vam nudimo najem programa Birokrat in vse tehnične opreme (računalnik, shuttle, tiskalnik, predalnik, tablica...), ki jo potrebujete pri vašem poslovanju, različnih blagovnih znamk.

 

Najem programa in opreme je namenjen vsem, ki potrebujete opremo za krajše časovno obdobje ali pa potrebujete kaj najhitreje vzpostaviti vaše poslovanje.

 

Kaj Ponujamo?

 

  • hitro in strokovno usposabljanje za takojšnjo vzpostavitev vašega poslovanja
  • cenovno dostopno rešitev za vsa podjetja
  • fleksibilnost vračanja in prevzemanja opreme
  • možnost odkupa programa in opreme, ki ste ga dobili v uporabo
  • možnost dogovora za dolgoročno sodelovanje z dodatnim popustom

 

Zakaj izbrati prav nas?

 

  • ker smo visoko odzivna in fleksibilna ekipa
  • ker pri nas za to ceno dobite največ
  • ker ponujamo najenostavnejši program po oceni uporabnikov
  • enostavno, ker smo najboljši

 

Primer uporabe

 

Najem davčne blagajne

 

Največ povpraševanja prejmemo za najem POS blagajne, ki se uporabljajo za različne dogodke kot so sejmi, koncerti, veselice in ostali dogodki kjer je potreba po prodaji. POS blagajno prilagodimo vašim potrebam tako, da je za vas kar najbolj enostavno.

 

 

 

Cena najema davčne blagajne

 

Cena najema kompleta:

 -  od 1 do 3 dni: 20 eur + ddv/ dan

 - od 4 do 7 dni: 15 eur + ddv/ dan

Za daljše obdobje po dogovoru.

 

Ob prevzemu davčne blagajne se plača varščina v višini 200 eur za tablico in tiskalnik, ki se ob vrnitvi nepoškodovane opreme vrne

v celoti nazaj.

 

Paket vsebuje:

 - davčno blagajno Birokrat POS Trgovec ali Gostinec v vrednosti 639  eur oz. 799 eur + ddv
 - Shuttle All in one X50V6 v vrednosti 560 eur + ddv

 - POS tiskalnik STAR TSP 143II ECO v vrednosti 266 eur + ddv

 - namestitev programa

 - individualno izobraževanje na vaši lokaciji v vrednosti 120 eur + ddv

- brezplačno izobraževanje v redno razpisanih terminih na naši lokaciji

- namestitev certifikata in vnos nastavitev za davčno blagajno glede na vaš poslovni prostor in prijava na FURS

- 30 dni telefonske pomoči v delovnem času (pon -pet | 8:30 – 16:00, izjema prazniki) od dneva izobraževanja

- 6 mesecev pomoči prek e-pošte od dneva nakupa

 

V paketu sedaj veliko ceneje!

 

Program davčna blagajna Birokrat POS Trgovec

 

Omogoča:
 
 - Povezava s centralnim informacijskim sistemom Finančne uprave RS;
 - Izdelava šifrantov prodajnih artiklov.
 - Enostavno dodajanje partnerjev v šifrant prek davčne številke (program vsebuje register podjetij, ki se osvežuje); 
 - Blagovno poslovanje – vodenje zalog v skladišču s pripadajočimi evidencami in zapisniki;
 - Izdelavo šifrantov nabavnih in prodajnih artiklov z normativi;
 - Izredno enostavna izdelava računa;
 - Prodaja fizičnim osebam in davčnim zavezancem - podjetjem;
 - Dnevno zaključevanje blagajne (Z obračun) in kontrolno zaključevanje blagajne (X obračun); 
 - Vodenje gotovinske blagajne; 
 - Izdelava ponudb, predračunov, računov na odlog plačila, e-računov;
 - Analize poslovanja (po urah, časovnih obdobjih, artiklih, blagovnih skupinah, načinih plačil, prodajalcih, …); 
 - Izdelavo inventur;
 - Pregled zaslužka po razliki v ceni – RVC, ...
 - Podpora delu z zasloni na dotik - touchscreen (program vsebuje tudi urejevalnik zaslonskih gumbov); 
 - Izvoz podatkov v Microsoft Excel; 
 - Prenos podatkov v računovodske programe (Birokrat, Vasco, Opal, ...) preko datotek XML, txt, CSV, XLS;   
 - Vodenje delovnega časa;.

 

 

Birokrat POS Gostinec

 
Birokrat POS Gostinec, poleg funkcij Birokrat POS Trgovec, dodatno omogoča še:
 
 - Vodenje prodaje in naročil za neomejeno število odprtih miz (odprte mize lahko vodite po različnih natakarjih).
 - Tihi zaključek blagajne (Z obračun se ne prikaže in ne izpiše z namenom preprečevanja goljufanja);
 - Vnos predane gotovine za kasnejšo primerjavo z Z obračunom.
 - Izpis na več tiskalnikov (npr. izpis naročil za kuhinjo);
 - Sestavljanje dnevnih menijev (kosila, malice);
 - Delno zaključevanje računov (npr., ko se plačujejo runde – lahko izberete katere artikle plača posamezni gost in program izpiše delni račun – ostali artikli pa ostanejo za plačilo ostalim).

 

SHUTTLE ALL IN ONE X50V6

 

Vse v enem osebni računalnik z zaslonom na dotik. Shuttle X50V6 je vse v enem osebni računalnik s 15,6 colskim (39,6 cm) LCD zaslonom na dotik in močnim Intelovim procesorjem Celeron 3865U. Skupaj z Intelovo grafiko omogoča izjemno neslišno delovanje brez ventilatorja za redno uporabo vseh računalniških in spletnih aplikacij. Z vgrajenimi zvočniki, čitalcem kartic SD, spletno kamero, WLAN, USB, ponuja kar največ za vsakdanjega uporabnika. Vse aplikacije lahko preprosto in najhitreje zaženemo že z dotikom. Je izjemno energijsko varčen, saj je s tovrstnim modelom poraba električne energije zreducirana za 50%

 

 

STAR TSP 143IIU

 

Termični tiskalnik Star TSP143IIUje nepogrešljiv pripomoček povsod, kjer je potreba po tiskanju črtnih kod, nalepk, deklaracij in računov. Tiskalnik se na računalnik priklopi preko USB priklopa.Širina papirja je standardna 80 mm, debelina pa 0,065 mm ~ 0,085 mm.Tiskalnik ima tudi možnost popolnega ali delnega rezanja in je izjemno vzdržljiv, saj lahko natiska do 60 milijonov vrstic.Tiskalnik TSP143IIU, ki ga pri porabi energije neposredno nadzira osebni računalnik, preide v stanje pripravljenosti,kadar ni v uporabi,vendar ga lahko zopet zaženete v manj kot 0,5 sekunde, ko ga potrebujete. Tiskalnik "posnema" osebni računalnik in je v času neaktivnosti tudi sam v stanju pripravljenosti, kar pomeni, da ne potrebuje stikala za vklop in izklop ter ne zapravlja energije po nepotrebnem.

 

 

Izpolnjuje tudi zahteve po nizki porabi energije standarda Energy Star in je eden prvih tiskalnikov, ki je to dosegel. Tiskalnik TSP100 ECO vam ne omogoča le znižanje stroškov in zmanjšanja emisij CO2 zaradi porabe energije, temveč se zelo izkaže z revolucionarnimi lastnostmi svoje programske opreme

 

 

 

Najem davčne blagajne Birokrat TaxPhone Android 

na 10" tablici z mobilnim tiskalnikom
 

 

 

Davčna blagajna Birokrat TaxPhone Android je najpreprostejša rešitev za pametne telefone in tablice, ki delujejo na operacijskem sistemu Android. Je preizkušena, stabilna, enostavna in stroškovno učinkovita rešitev za Android platformo.
 
Birokrat TaxPhone Android je namenjen tako tistim, ki ste že navajeni dela na POS sistemih ali registrskih blagajnah, kot tudi vsem tistim, ki ste račune doslej izdajali napisane na roko. Priporočamo jo gostincem, frizerjem, kozmetičnim salonom, vulkanizerjem, .

 

Cena najema davčne blagajne

 

Cena najema kompleta:

 - do 3 dni: 30 eur + ddv

 - 1 teden: 50 eur + ddv

Za daljše obdobje po dogovoru.

 

Komplet Mobilna android blagajna vsebuje:

 - program Birokrat TaxPhone Android v vrednosti 99 eur + ddv/ leto

 - tablico ODYS THOR 10 plus 3G v vrednosti 119 eur + ddv

 - BIROPOS 58BT v vrednosti 119 eur + ddv

 

Ob prevzemu davčne blagajne se plača varščina v višini 200 eur za tablico in tiskalnik, ki se ob vrnitvi nepoškodovane opreme vrne

v celoti nazaj.

 

Birokrat TaxPhone Android omogoča:

Samostojno vodenje trgovine - maloprodaje.
Dnevno zaključevanje blagajne (Z obračun).
Kontrolo zaključevanja blagajne (X obračun).
Vodenje gotovinske blagajne.
Prodajo fizičnim osebam in davčnim zavezancem.
Ne omogoča prodaje po obrnjeni davčni obveznosti ali 76.a člen. Izdajo teh računov omogoča Birokrat POS.
Podporo delu z zasloni na dotik – touchscreen.
Hiter izbor s pomočjo drsnih menijev.
Možnost popustov in spreminjanja cene tik pred tiskanjem računa.
Več uporabnikov na eni blagajni.
Več blagajn na enem tiskalniku prek blutootha.
Tiskanje računov prek USB in bluetooth tiskalnikov, preko e-maila, sms-a.
Pregled in tisk računov v pdf formatu.
Stornacijo računov.
Pregled blagajne po poljubnih dnevih.
Pregled prometa po skupinah, artiklih, uporabnikih, urah.
Podporo različnim plačilnim sistemom
in še veliko drugih stvari

          

Delo s programom Birokrat TaxPhone Android je zelo enostavno in hitro.    

 

                                 

 

 

Kontakt

Za več informacij lahko pokličete na 01/ 5300 200 ali nam pišite na info@birokrat.si

 

V kolikor imate kakršnokoli vprašanje nas z veseljem kontaktiraje.
Se veselimo vaše prijave in sodelovanja z vami.

 

 

Najem davčne blagajne

 

Za najem davčne blagajne izpolnite obrazec na levi in vpišite število dni najema in obdobje. Lahko nas tudi pokličete na (01) 5 300 200 ali nam pišite na e-mail: info@birokrat.si