Skladišče
V meniju skladišče lahko naročite blago dobaviteljem (naročilo dobavitelju), evidentirate naročila vaših kupcev, prevzamete blago na zalogo, izdate blago z dobavnico (možnost rezervacije blaga). Za enostavnejše delo je omogočeno tudi prevzemanje blaga s črtno kodo in izpisovanje nalepk na katerikoli format. Birokrat omogoča tudi večskladiščno poslovanje, blago pa lahko prenašate med skladišči z medskladiščnimi prenosi.
Celotni modul vsebuje zelo podrobne kumulativne preglede, kjer lahko pogledate npr.:razliko v ceni (zaslužek), stanje odprtih dobavnic, stanje odprtih naročil in vse dokumente v skladišču lahko pregledujete in urejate po partnerjih, datumih, artiklih, blagovnih skupinah, in še mnogo več...
Birokrat zalogo avtomatsko odpisuje z izdajo računa (dobavnica ima možnost rezervacije). Za potrebe storitvenih dejavnosti pa je tu zaključnica po računu, ki se veže na vsak izdan račun. V bistvu je to delovni nalog s katerim lahko naredimo dodatni odpis blaga (npr. stranki zaračunamo neko storitev in blago razknjižimo na zaključnici (interni dokument).
Na enostaven način lahko izdelate fizično inventuro (možnost zajema podatkov s čitalcem črtne kode oz. prenosnim terminalom), pregledate inventurne razlike in ugotovite, zakaj je do njih prišlo.
Skladiščni modul vsebuje še vse ostale standardne dokumente, ki so zakonsko predpisani: odpis, reverz, povratnica dobavitelju, lastna poraba, materialne kartice,... Trgovske knjige (obrazec TDE oz. TDR), zapisniki o spremembah cen in materialne kartice se formirajo avtomatsko na podlagi izdelanih dokumentov.
Birokrat omogoča tudi konsignacijske evidence. Vse dobavitelje boste lahko vnesli v šifrant konsignatarjev in ob prodaji naredili zapisnik za odjavo konsignacije. Za blago, ki pa ga vi vašim strankam dobavite na konsignacijo, si boste odprli dodatna prodajna skladišča, tako da boste v vsakem trenutku vedeli koliko vašega blaga ima vaš kupec na konsignaciji.
NOVOST: Avtomatizacija skladiščnega poslovanja
Ali porabite preveč časa za ročni vnos prevzemnice (vnos blaga na zalogo)?
Ali porabite preveč časa za ročno odpiranje artiklov?
Ali želite avtomatizirati poslovanje in ročno delo?
Za vas smo pripravili modul za avtomatizacijo poslovanja, ki se nanaša na vhodne dokumente (prevzem blaga). Z uporabo te rešitve vam prevzemnic ne bo potrebno več delati ročno. Prav tako vam artiklov (opcija) ne bo potrebno vnašati ročno, saj aplikacija v Birokrata vnese tudi vse artikle, ki v šifrantih še ne obstajajo. Aplikacija lahko spremeni tudi cene artiklov (opcija) v osnovnem ceniku ali B2B ceniku glede na dogovorjene privzete marže oz. nastavitve marž za prodajo. Po vaši želji pa lahko naredimo tudi avtomatizacijo ostalih procesov in ročnega dela, ki ga želite (sporočite vaše želje in se potrudimo najti optimalno rešitev).
Kako deluje?
Aplikacija zna prebrati katerikoli računalniški format datoteke - XML, Excel, html, txt..., ki jo prejmete za dobavo v elektronski obliki in jo pretovri v Birokratovo prevzemnico (naredi prevzem blaga), odpre aritkle, ki v šifrantu v Birokratu še ne obstajajo in posodobi prodajne cene glede na nastavitve. Oglejte si tudi primer rešitve v spodnjem videu.
V primeru, da vas zanima več informacij nam pošljite povpraševanje na info@birokrat.si in zraven lahko priložite dokumentacijo (prevzemnice / dobavnice / račune, ki bi jih želeli uvažati v Birokrata kot prevzem blaga v elektronski obliki)
Skladišče
Kontaktni obrazec